ماجرای دخترسه ساله که زنده شد
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 139
بازدید دیروز : 127
بازدید هفته : 782
بازدید ماه : 2297
بازدید کل : 186834
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

 
کلیددار حرم حضرت ابوالفضل(ع)
آیت‌الله خامنه‌ای نعمت بسیار بزرگی برای مسلمانان هستند/ ماجرای دختری که سه روز بود مرده بود

خبرنگار فارس از کرمانشاه که برای شرکت در مراسم اربعین به عراق سفر کرده با کلیددار حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) به گفت‌و‌گو پرداخته که حاوی نکات جالب و خواندنی است.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله خامنه‌ای نعمت بسیار بزرگی برای مسلمانان هستند/ ماجرای دختری که سه روز بود مرده بود
 

به گزارش خبرنگار فارس کرمانشاه که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی امسال به عراق سفر کرده بود، حاج شیخ عباس محمد علی کشوان‌آل‌شیخ، خادم و کلیددار اقدم حرم مطهر قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که قریب به 12 نسل از خانواده‌اش کلیددار حرم حضرت عباس (ع) بوده‌اند.

اجداد حاج شیخ عباس محمدعلی کشوان آل‌شیخ نزدیک به 485 سال توفیق کلیدداری حرم مطهر قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) را داشته‌اند و اغلب آنها در روز عاشورا چشم از جهان فرو بسته‌اند.

شیخ عباس کشوان که قریب به 45 سال از عمرش خادم و کلیددار این حرم مطهر بوده در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی فارس کرمانشاه به عراق گفت: اجدادم چند قرن پیش از ایران به عراق مهاجرت کرده‌اند.

*آیت‌الله خامنه‌ای نعمت بسیار بزرگی برای مسلمانان هستند

وی با اشاره به اینکه همیشه برای مردم ایران دعای ویژه می‌کنم و علاقه خاصی به شیعیان ایران دارم، افزود: خداوند متعال رهبر فرزانه این کشور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را حفظ کند.

کشوان آل‌شیخ تاکید کرد: آیت‌الله خامنه‌ای نعمت بسیار بزرگی برای مسلمانان علی‌الخصوص ایرانیان هستند که باید قدر این نعمت باارزش را بدانید.

*امام رضا(ع) همشهری ایرانیان هستند/ قدر این همشهری را بدانید

وی ادامه داد: حضرت امام رضا (ع) همشهری شما ایرانی‌ها هستند که باید قدر این همشهری را بدانید و سعی کنید همواره به زیارت این امام همام بروید.

کشوان آل‌شیخ با بیان اینکه امروزه ایرانیان علاقه خاصی به امام هشتم(ع) دارند، افزود: حضرت علی ابن‌موسی‌الرضا (ع) گوهر بسیار بزرگی در کشور ایران و موجب برکات فراوانی برای مردم این سرزمین هستند.

*نماز و زیارت عاشورا کلید حل مشکلات است

این پیرغلام اهل بیت(ع) گفت: در خانه‌ای که نماز خوانده شود، قطعا ملائکة‌الله در آن خانه حضور پیدا می‌کنند و خواندن زیارت عاشورا نیز برکات فراوانی داشته و کلید حل مشکلات است.

*اربعین نشان‌دهنده اقتدار مسلمانان است

وی با بیان اینکه امسال افراد مختلفی از سراسر جهان خود را با پای پیاده به کربلا رساندند، گفت: این حرکت عظیم نشان داد که مسلمانان هیچ‌گاه از پایبندی به مقدسات و اعتقادات خود کوتاه نمی‌آیند.

کلیددار حرم ابوالفضل(ع) ادامه داد: موضوع استراحت و خوراک جمعیت چندین میلیونی زوار اربعین حسینی معجزه‌ای است که به‌خوبی انجام شد.

خادم حرم حضرت ابوالفضل(ع) گفت: خوشبختانه علی‌رغم تبلیغات دشمنان، امسال چندین میلیون زائر در مراسم اربعین حضور یافته و حماسه‌ای بزرگ آفریدند و مشت محکمی بر دهان گروه‌های تروریستی زده و اقتدار خود را نشان دادند.

*ازدواج به زندگی انسان برکت می‌دهد

وی در بخش دیگری از سخنانش به نقش ازدواج در کامل شدن زندگی جوانان و برکات آن اشاره کرد و افزود: ازدواج موجب کامل شدن فرد و رونق زندگی می‌شود.

خادم حرم حضرت ابوالفضل (ع) گفت: من در طول زمانی‌ که کلیددار بوده‌ام، خاطرات و معجزات بسیار زیادی از ابوالفضل‌العباس (ع) دیده و شنیده‌ام، اما همیشه موضوعاتی‌که با چشمان خود دیده‌ام را بازگو خواهم کرد.

*ماجرای دختری که سه روز بود مرده بود

خادم حرم قمر بنی‌هاشم (ع) تصریح کرد: شبی قبل از نماز صبح در اطراف ضریح مطهر حضرت عباس(ع) بودم و دیدم زن عربی دختر خود را بر روی پشت خود بسته و با ورود به حرم، ضریح را دید و سجده کرد و به زیارت پرداخت.

حاج عباس بیان داشت: این خانم حدود چند ساعت ضریح مبارک را زیارت کرد و من حساب کردم حدود 55 مرتبه به دور ضریح چرخید و هر بار که یک دور تمام می‌شد، چیزی می‌گفت و دوباره حرکت می‌کرد، نماز صبح که تمام شد، دیدم که آن دختر بچه در کنار ضریح گریه می‌کند و هرچه گشتم مادرش را پیدا نکردم.

وی ادامه داد: سراسر حرم را گشتم و بالاخره آن زن را دیدم در گوشه‌ای خوابیده و به سختی از خواب بیدار شد.

کلیددار حرم ابوالفضل (ع) عنوان کرد: به او گفتم بچه‌ات گریه می‌کند که ناگهان سراسیمه از جا بلند شد و با بغض فریاد می‌زد زنده شد؟ زنده شد؟

وی تاکید کرد: آن زن گفت بچه‌ام سه روز است که مرده و او را آوردم تا اینجا زنده شود، زیرا اگر پدرش می‌دانست، قطعا مرا می‌کشت.

حاج عباس گفت: طبق رسم حرم بلافاصله آن کودک را به اتاقی که پنجره‌اش به سوی صحن مطهر قرار دارد بردم و این خبر را به استاندار و مرجع آن زمان اطلاع دادم.

این خادم حرم حضرت عباس (ع) در خاتمه برای تمام مردم ایران اسلامی آرزوی توفیق روزافزون کرد و گفت: قدر امنیت و کشور خود و مقام معظم رهبری را بدانید.




:: موضوعات مرتبط: مناسبتها , ,
:: بازدید از این مطلب : 1304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : چهار شنبه 3 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');