هتاکی به امام حسین ع درفضای مجازی
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 362
بازدید هفته : 638
بازدید ماه : 2900
بازدید کل : 190161
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

حامیان فرد هتاک از عصر روز گذشته تا به الان در حال کامنت گذاری هتاکانه پای خبر مذکور و همچنین انتشار نوشته های مختلف در صفحات اجتماعی اعم از فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی موبایلی هستند.

پس از انتشار خبر توهین خبرنگار اصلاح طلب به مقدسات مردم ایران  در سامانه اطلاع رسانی در روز گذشته حامیان فرد هتاک از عصر روز گذشته تا به الان در حال کامنت گذاری هتاکانه پای خبر مذکور و همچنین انتشار نوشته های مختلف در صفحات اجتماعی اعم از فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی موبایلی هستند.

 

متن خبرنگار مذکور پس از انتشار عکس هتاکانه


خبرنگار مذکور که از اعضای تحریریه روزنامه آرمان وابسته به خاندان هاشمی است پس ازانتشاراین مطلب در گروه مذکور مدعی شد که منظورش از انتشار این تصویر موضوع دیگری بوده است! تصویر اهانت آمیزی که چیزی جز متنی که در خبر نگاشته شد را یادآور نمی شود.
گزارش خبرنگار ما حاکی از آن است که در گروه مذکور که متشکل از افراد مختلف از جریان اصولگرایی،فتنه،اصلاح طلب،برانداز،محکوم امنیتی فتنه88 و ... است نیز تعداد زیادی از افراد به انتشار این عکس اعتراض کرده اند که البته مدیر گروه مذکور به جای پاسخگویی درصدد فرافکنی برآمده است!

اعتراض سایر اعضای گروه به فرد هتاک



حضور بازداشتی های امنیتی  فتنه در گروه مذکور

به دنبال نفوذی در گروهی که با هدف جمع آوری خبر تشکیل شده است!

در همین راستا همسر فرد هتاک که اونیز در روزنامه خانوادگی هاشمی کار می کند در نوشته ای که در برخی سایت های اصلاح طلب کار شده است با عنوان بی انصافی بی سوادها مدعی شده که: «عکسی در یک گروه چند نفره‌ی خصوصی شبکه‌های موبایلی بازنشر شد که یکی از سایت‌های خبری با پروپاگاندا و ادعای مذهبی، آن را خبری کرد که به نظر می‌رسد عقده‌گشایی باشد! جالب است که بازنشر کننده بابت بازنشر آن در همان گروه از طرف خودش عذرخواسته بود، اما این سایت خبری که همان عکس را حالا منتشر کرده، برای خودش کف و سوت می‌زند!»

باید به این برادر باسواد متذکر شد این که عکسی توهین آمیز در گروهی 200 نفره در شبکه ای که اکثر آنها از فعالین رسانه ای هستند منتشر بشود و از سوی دیگر با توجه به وجود شبکه های مختلف اجتماعی موبایلی و سرعت بالای تکثیر یک خبر، دیگر محیط خصوصی معنی پیدا نمی کند.که اگر محیط هم کوچکتر از این بود باز هم در فضای مجازی محیط خصوصی معنا ندارد.
نکته دیگر این که مدعی شده اند که این موضوع عقده گشایی بوده است!
برادرباسواد باید بگویند عقده گشایی در مورد چه کسی و یا چه جریانی؟مگر توهین به امام حسین(ع) و مقدسات شامل جریانات سیاسی و طرفداران احزاب و گروه ها می شود که به سادگی از کنار آن بتوان گذشت.

نکته مهم اینجاست که این توهین و حرکت هتاکانه در مسیر همان توهین هایی است که سایر اصلاح طلبان که امروز برخی از آن ها به خارج پناهنده شده اند صورت میگیرد.
هنوز جامعه مسلمان و امام حسینی ایران توهین های بزرگان اصلاح طلب به اسلام و عاشورا را فراموش نکرده اند.

هتاکی اصلاح طلبان در سایر شبکه های موبایلی


یکی از جنجالی ترین و بی شرمانه ترین اظهارات در این زمینه مقاله «خون به خون شستن محال آمد محال» اکبر گنجی در روزنامه صبح امروز بود. وی در این مقاله مصیبت های اهل بیت در روز عاشورا و فجایع آن روز را نتیجه جنگ های بدر و حنین می داند و می نویسد:« پیامبر در بدر و حنین و … شمشیر زد … اما آیا جنگ های جبهه حق علیه باطل پیامدهای ناخواسته یا آثار وضعیه به دنبال ندارد؟…
خشونت فرزند خشونت است و درخت خشونت میوه ­هایی جز خشونت به بار نمی­ آورد. هیچ کس حق ندارد به صرف اینکه خود را حق و دیگران را باطل می­ داند، دست به خشونت بزند و در صدد نابودی مخالفان خود از طریق حذف فیزیکی برآید.»

روزنامه آفتاب یزد به قلم جواد مقامی در فروردین ماه سال 79 می نویسد: «سالهای فراوان و بلکه قرنها این بزرگداشت (قیام عاشورا) حاصلی جز تأثر، حزن و اشک آوری نداشته.»

کامنت های حامیان فرد هتاک زیر خبر مذکور در سراج24

 




:: موضوعات مرتبط: تحلیل روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 856
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : دو شنبه 11 خرداد 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');