بسته خبری ویژه شماره 3
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 749
بازدید ماه : 3011
بازدید کل : 190272
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

بسته ویژه خبری شماره3

http://isfahanbar.org/images/docs/000000/n00000835-s.jpg

  خبرها،خبرهایی هستند که مخاطبان از پشت پرده، جریانات سیاسی مطلع می کنند. رصد خانه «موعظه»،تیتر و خلاصه ای از مهم ترین اخباری که اطلاع از آنان ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد در اختیار مخاطبان  قرار می گیرد و اینک بسته خبری ویژه را ملاحظه کنید:

1- شما از كجا مي‌دونيد ايشون [مهندس مشايي] حضور ندارند؟!

شامگاه یکشنبه دوازده بهمن، جمعی از فعالان رسانه‌ای و وبلاگ‌نویسان با محمود احمدی‌نژاد در دفتر محمودیه(ولنجک) دیدار کردند. یکی از حاضرین در این نشست در یکی از شبکه‌های مجازی ابراز خوشحالی کرده است که در بحث در باره غیبت مشایی، احمدي نژاد گفته است : " شما از كجا مي‌دونيد ايشون [مهندس مشايي] حضور ندارند؟"

2- مرتضوی: حقوق 68 میلیونی من را ندادند، محمدرضا فلاح هم برادر زن من نیست

سعید مرتضوی که این روزها درگیر پرونده دوره مسئولیتش در تامین اجتماعی نیز هست، در مورد مبلغی دریافتی خود در تامین اجتماعی گفته: ماجرا از این قرار است که حقوق ۶ ماه سرپرستی من در تامین اجتماعی و مابه التفاوت یک سال و نیم حقوق قبلی ام روی هم حدود ۶۸ میلیون تومان می شد. این پول وارد کارگزینی و امور مالی شد تا به حساب شخصی ام واریز شود. حتی چک آن صادر شد که با دستور آقای ربیعی پرداخت آن متوقف شد و ذیل نامه ای نوشت که فعلا پرداخت نشود تا نتجیه تحقیق و تفحص مشخص شود.

 در پاسخ به اینکه در پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی آمده است که 30 میلیون تومان بابت خرید ۲۰۰۰ جلد کتاب به نام «دوستت دارم مادر» نوشته آقای محمدرضا فلاح تفتی که فامیلی‌اش دقیقاً مشابه هما فلاح تفتی همسر شما است و آیا این را قبول دارید به مهر گفت: مشکل همین است و ما در بدیهیات مانده ایم. محمدرضا فلاح یک سال و نیم است که میگوید من برادر خانم سعید مرتضوی نیستم و حالا بازپرس بعد از یک سال و نیم از وی شناسنامه و کارت ملی خواسته تا ثابت کند که برادر زن من نیست!

3- دستگیری صد زن ایرانی و خارجی در یک کلوب ‌شبانه کوالالامپور بعد از گزارشی از فحشا در اربیل

زنانی از کشورهای ایران، ازبکستان، فیلیپین، ویتنام و اندوزی شنبه شب (۳۱ ژانویه/ ۱۱ بهمن) در یک کلوب شبانه در کوالالامپور دستگیر شدند. این زنان احتمالا توسط یک باند قاچاق انسان وارد خاک مالزی شده‌اند. به نوشته دویچه وله، یک مقام دیگر پلیس کوالالامپور گفته زنان دستگیرشده تحویل پلیس مخصوص اتباع خارجی شده‌اند. پس از بازجویی و بررسی مدارک آن‌ها مشخص شده که برخی از آنان مدارک اقامتی معتبر نداشته‌اند و احتمالا به منظور بهره‌کشی جنسی توسط باندهای قاچاق انسان وارد مالزی شده‌اند.چند روز پیش یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان نیز گزارش مفصلی از فحشا در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق منتشر کرده است.

4- جبهه متحد شام: اسیر ایرانی را با یک زندانی زن مبادله می‌کنیم

یک گروه اصلی شورشی در سوریه اعلام کرده که حاضر است اسیر ایرانی‌اش را با یکی از زنان محبوس در زندان‌های دولت سوریه مبادله کند. به گفته فرمانده این گروه، اسیر ایرانی ۳۰ سال دارد و اهل شهر قم است. بنا به ادعای این گروه، اسیر ایرانی ۳۰ ساله و اهل قم است. سفارت ایران در سوریه، اسارت یک ایرانی را تکذیب کرده است.

5- تفسیر جدید فیاض از نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی

ابراهیم فیاض٬ عضو هیات علمی دانشگاه تهران در بخشی از گفت و گوی خود با یکی از خبرگزاری‌ها گفته است: رهبر معظم انقلاب هم در پیام خود تاکید کردند که غرب به پایان راه رسیده و از جوانان غربی خواستند که اسلام را از منبع اصلی آن بگیرند؛ بحث اساسی این است که اسلام اصلی همین اسلامی است که ایران تفسیر می‌کند.

این در حالی است که در بخشی از نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی آمده است: خواسته‌ی دوم من این است که در واکنش به سیل پیشداوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید. منطق سلیم اقتضاء میکند که لااقل بدانید آنچه شما را از آن میگریزانند و میترسانند، چیست و چه ماهیّتی دارد. من اصرار نمیکنم که برداشت من یا هر تلقّی دیگری از اسلام را بپذیرید بلکه میگویم اجازه ندهید این واقعیّت پویا و اثرگذار در دنیای امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود.

 

6- پیدایش داعش و امثال اینها به شدت به نفع امام زمان(عج) است

آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنی از علامه حسن‌زاده آملی که ظهور به دو مرحله «طلعت کبری» و «طلعت صغری» تقسیم می‌شود گفت: علامه حسن‌زاده معتقدند پیدایش انقلاب اسلامی سپیده ظهور بوده است و ما امروز در بین الطلوعین ظهور هستیم. طبیعت بین الطلوعین این است که هر چقدر به جلو می‌رویم فضا روشن‌تر می‌شود و امکان ندارد تاریک‌تر شود.

آیت الله حائری شیرازی تاکید کرد: امروز فضا از ابتدای انقلاب خیلی روشن‌تر شده است. حتی پیدایش داعش و امثال اینها به شدت به نفع امام زمان(عج) است.

7- حتی ترجمه نامه رهبری هم به خوبی انجام نشده است

دکتر شهاب اسفندیاری به ترجمه انگلیسی پیام مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ما در حوزه ترجمه آنقدر مشکلات جدی داریم که حتی خود متن ترجمه انگلیسی پیام رهبری هم به خوبی انجام نشده بود. وی در این‌باره تصریح کرد: بعنوان نمونه برای برخی از واژه ها ترجمه درستی تعیین نشده است و چون این متن برای جوانان نوشته شده است باید ترجمه ای متناسب با روحیه جوانان داشته باشد. وی با ذکر مثالی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این نامه چهره سازی غربی ها و رسانه های غربی از اسلام را به عنوان یک کار منفی به کار برده اند در حالی که در ترجمه این عبارت از واژه image استفاده شده است که معمولا در انگلیسی به عنوان یک ترجمه مثبت به کار برده می شود.

شهاب اسفندیاری، متولد 1356، استادیار دانشکده سینما- تئاتر دانشگاه هنر، مستندساز و پژوهشگر در حوزه مطالعات فرهنگی است. وی دکترای خود را در رشته «نظریه انتقادی و مطالعات فیلم» از گروه مطالعات فرهنگی دانشگاه ناتینگهام اخذ کرده است.

8- برای سخنرانی کردن رحیم‌پور ازغدی تحت فشار نیستی و تحت فشار هم قرار نمی‌گیریم

حجت‌الاسلام سید یدالله شیرمردی رئیس ستاد نماز جمعه تهران با بیان اینکه، درباره سخنان پیش‌ از خطبه رحیم پورازغدی، تحت فشار هیچ گروهی نبوده و نیستیم، تاکید کرد: نمازگران از بیانات استاد رحیم‌پورازغدی استقبال کرده‌اند و ما نیز معتقدیم سخنان ایشان برای جامعه بسیار مفید و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه سخنان پیش از خطبه‌ رحیم‌پورازغدی قطع نخواهد شد، افزوده: البته قرار است استاد رحیم پورازغدی تا دو هفته دیگر بحث "اقتصاد اسلامی" را جمع‌بندی کنند و انشالله از آغاز سال جدید، مجدداً دعوت خواهد شد تا از تریبون نماز جمعه، بیانات ارزشمند خود را مطرح کند.

9- مدیر کمپین تبلیغاتی اوباما: نوبت ریاست جمهوری هیلاری است

جیم مسینا مدیر پیشین کمپین تبلیغاتی اوباما گفته است که اکنون نوبت ریاست جمهوری هبلاری کلینتون است. کلینتون از نامزدهای احتمالی اصلی حزب دموکرات برای انتخابات 2016 آمریکا است.

10- محبوبیت نتانیاهو در حال اوج‌گیری است، بی‌اعتمادی شدید صهیونیست‌ها به اوباما

حملات دولت آمریکا به نخست‌وزیر رژیم اسرائیل به دلیل برنامه سخنرانی در کنگره آمریکا سبب افزایش محبوبیت وی در آستانه انتخابات این رژیم شده است. یک نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که تنها 22 درصد اسرائیلی‌ها به سیاست‌های اوباما در موضوع ایران اعتماد دارند. سطح بی‌اعتمادی به 64 درصد رسیده است.

11- پرداخت‌های میلیون دلاری استات‌اویل‌ به یک مقام سابق

احمد توکلی در نطق روز سه‌شنبه خود در مجلس گفت: شرکت استات اویل در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ به فرزند رئیس‌ جمهور سابق ایران ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار پرداخت کرد تا وی به این شرکت برای انعقاد قراردادی در پارس جنوبی کمک کند. به گفته وی، استات‌اویل می‌پذیرد که تا 10 سال بعد نیز سالانه یک میلیون دلار یعنی جمعا 15.2 میلیون دلار به طرف ایرانی پرداخت کند، بعد از یک سال مذاکرات فشرده بین دو طرف توافق می‌شود و برای پنهان‌کاری و پولشویی قرارداد به ظاهر بین شرکت هورتن به مدیریت عباس یزدان‌پناه و استات‌اویل منعقد شود.

12- ماهواره ایرانی فجر نظامی نیست

مدیر پروژه های فضایی صنایع الکترونیک ایران (صایران) یکی از شرکت های زیر مجموعه وزارت دفاع تاکید کرده که ماهواره فجر کاربرد نظامی ندارد. مهدی سروی مدیر پروژه های فضایی شرکت صنایع الکترونیک ایران در گفت با ایرنا تاکید کرده که این ماهواره کاربردهای نظامی ندارد و در زمینه هایی نظیرکشتیرانی، دریاها، راه ها، کشاورزی و هواشناسی استفاده می شود.

13- تخلف پسر عارف در ثبت نام انتخابات اتاق بازرگانی تهران

با تمام شدن ثبت نام انتخابات اتاق بازرگانی تهران در ساعت 22 روز 11 بهمن ماه و انتشار لیست ثبت نام کنندگان در فایل اکسلی از سوی سایت رسمی اتاق تهران، اتفاقاتی افتاد که انتخابات را وارد مرحله جدیدی کرد.

سایت اتاق پرس خبر داده که در ساعت های پایانی روز نهایی ثبت نام کاندیدها حمید رضا عارف، پسر محمدرضا عارف برای ثبت نام و کاندید شدن در انتخابات به محل ثبت نام مراجعه کرده و به علت نقص مدارک از وی ثبت نام به عمل نمی آید. اما در روز بعد، لیست کاندیدها به صورت فایل پی دی افی، از سوی اتاق تهران منتشر می شود که نام وی به عنوان کاندیدا و در همان ردیف 249 و همان شرکت بین المللی توسعه تجارت آشار قرار گرفته است. این در حالی است که بر اساس قانون انتخابات، بعد از اتمام زمان نهایی، ثبت نام اعضای جدیدغیرقانونی بوده و تخلف محسوب می شود.

14- حسن عباسی: نباید به مذاکرات امید داشت

رئیس اندیشکده یقین گفت: تعریف آمریکا از مذاکرات این است که شما تسلیم شوید، بنابراین نباید به مذاکرات امید داشت. وی تحریم را در 4 نوع تقسیم‌بندی کرده و گفته: تحریم در 4 نوع سازمان ملل، اتحادیه اروپا، کنگره و دولت دسته‌بندی می‌شود که مذاکرات ما با آمریکا فقط نوع چهارم است یعنی باز هم سه لایه از تحریم برداشته نمی‌شود و هیچ اثری نخواهد داشت. به نوشته فارس، عباسی خاطر نشان کرد: یک وجه مذاکرات این بود که مشکل پاسپورت ما را درست کند. سال گذشته ابوطالبی را به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل معرفی کردند اما به خاطر این که در قضیه لانه جاسوسی در یک عکس، مشاهده شده وی را نپذیرفتند و اگر قرار بود این مذاکرات نتیجه بدهد در این یازده ماه گذشته باید سفیری را که معرفی کردید می‌پذیرفتند.

15- علم الهدی: مشکل ما با برخی از جریان ها همان حکایت بنی اسرائیل با موسی است

امام جمعه مشهد با بیان اینکه مشکل ما در ابتدای انقلاب حکایت همان قوم بنی اسرائیل با حضرت موسی را دارد بیان کرد: زمانی که حضرت موسی (ع) بر فرعون پیروز شد و قوم بنی اسرائیل را از دست طاغوت و فرعونیان نجات داد بنی اسرائیلی ها به حضرت موسی گفتند حال که فرعونیان از میان رفتند پس ما به مصر بازمی گردیم و کاخ‌ها و تفریح گاه‌های فرعونیان را تصرف کرده و از آن استفاده کنیم.وی ادامه داد: حضرت موسی(ع) در آن زمان به قوم بنی اسرائیل بیان کرد که خداوند ما را نجات نداد تا به جای فرعون و فرعونیان شهوت رانی کنیم بلکه خداوند ما را نجات داد تا ریشه استکبار را قطع کنیم و باید کفر و شرک را از میان برداریم.

به نوشته مهر، امام جمعه مشهد یادآور شد: با وجود اینکه حضرت موسی به قوم بنی اسرائیل متذکرشد که باید توحید ابراهیم را در دنیا احیا کنیم اما بنی اسرائیلی ها بنای ناسازگاری با حضرت موسی گذاشت. وی اذعان داشت: بعد از پیروزی انقلاب همچنان که بنی اسرائیل با موسی درگیر شدند ما با دولت موقت همین دعوا را پیدا کردیم زیرا آنهایی که در دولت موقت بودند حرفشان این بود که شاه را بیرون کردیم حالا باید مملکت را اداره کنیم و باید با همه از جمله آمریکا تعامل داشته باشیم.

16- بذرپاش: مردم پس از توافق ژنو 110 هزار میلیارد تومان ضرر کردند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توافق ژنو سوت و کف ندارد، اظهار کرد: اگر جرأت دارید بیایید داده‌ها و ستانده‌های این توافقنامه را برای مردم تشریح کنید و بدانید هنر دیپلماسی خندیدن و گرفتن چندعکس یادگاری و پیاده روی با جان کری نیست . وی گفته: توافق اصلی وین که در امتداد ژنو بود بین ایران و پنج به علاوه یک نبود بلکه بین جان کری و سعود الفیصل وزیر امور خارجه عربستان انجام گرفت و قیمت نفت را به زیر ۵۰ دلار رساندند پس اگر تیم مذاکره کننده همه تحریم‌ها را بر می‌داشت تازه به سال ۸۸ بر می‌گشتیم.بذرپاش یکی از اثرات داخلی توافق ژنو را اثر شیب ملایم در بورس عنوان کرد و افزود: بعد از توافق ژنو شاخص بورس از ۸۹ هزار و ۵۰۰ به ۶۵ هزار و ۵۰۰ رسیده است و نزدیک به ۲۸ درصد کاهش داشته است که به معنای از بین رفتن ۱۱۰ هزار میلیار تومان از سرمایه جامعه است.

17- فاطمه راکعی: زنان شایسته به تعداد انگشتان دست در دولت حضور دارند!

دبیرکل حزب زنان نواندیش با انتقاد از تعداد اندک زنان در دولت یازدهم گفت: انتظار جامعه زنان از دولت بیش از اینهاست زیرا هم اکنون زنان در حوزه‌ تصمیم گیری‌های کلان در هیات دولت جایگاه مناسبی ندارند. فاطمه راکعی افزود: متاسفانه در دو دوره گذشته دولت‌های نهم و دهم نیز به‌رغم برخی شعارهایی که داده شد و خانم وحید دستجردی وزیر زن هم روی کار آمد اما عملا روح حاکم بر فضای عمومی کشور براز زنان امیدوار کننده و مثبت نبود، وزیر زن هم در دولت منصوب شد اما این وزیر با کوچکترین صحبت مغایر نظر آقایان به نحو بی‌سابقه‌ای کنار گذاشته شد. به نوشته آنا، راکعی ادامه داد: هم اکنون در مدیریت‌ برخی دستگا‌ه‌ها و نهادهای دولتی در حالت افقی اتفاقی‌هایی افتاد اما زنان شایسته و پرتوان کشور به تعداد انگشتان دست در مدیریت‌هایی مانند مشاور استاندار در استان‌ها و مشاور وزیر قرار گرفتند و ارتقای آنان به صورت کیفی نبوده و به صورت کمی صورت گرفته است بر همین اساس انتظارات ما از دولت یازدهم بیش از اینهاست.

18- وزیر احمدی‌نژاد، روحانی را تهدید كرد

میرکاظمی نماینده تهران در مجلس نهم ضمن قانع شدن از پاسخ‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اگر دوباره در روزنامه‌های زنجیره‌ای ببینیم که افراد دولت مصاحبه کرده‌اند که مجلس در رابطه با برداشت اعتبارات از صندوق اشتباه کرده و کار ما درست بوده، این‌بار سوال را از کدخدای دولت مطرح خواهیم کرد.

19- منطق اشتباه آقایان حداد عادل و توکلی در ماجرای رحیمی

سایت هماپرس متعلق به هواداران محمود احمدی نژاد می نویسد: پس از صدور حکم رحیمی و طرح ادعای وی مبنی بر پرداخت یک میلیارد و دویست ملیون تومان اهدایی آقای جابر ابدالی به ۱۷۰ تن از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان، برای انتخابات مجلس هشتم، حداد عادل پیگیری برخورد با کاندیدهای مذکور را به حاشیه رفتن داستان آقای رحیمی می داند، توکلی ادعای رحیمی را به دلیل اینکه ایشان مجرم شناخته شده است قابل استناد نمی داند.

این سایت سپس با طرح موضوعاتی سخنان حداد عادل و توکلی را رد می کند و می نویسد :اصولگرایان سال هاست که در ظاهر مبارزه با فساد را وجهه همت خویش قرار داده اند. آنچه از شواهد بر می آید آبرو، سابقه اجرایی و مدیریت دکتر رحیمی و به تبع آن دولت دهم مهمترین قربانی آنها برای فتح مجلس دهم است

20- شبکه سازی مشکوک سیاسی به اسم پژوهش توسط حسام الدین آشنا!

حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری دیروز دوشنبه در نشست خبری، گفت:شبکه مطالعات سیاست‌گذاری عمومی شمس برای پیوند زدن میان نخبگان و سطوح مختلف ایجاد شده است. به گفته آشنا شبکه‌سازی راه نجات کشور است و نمی‌توان بدون نظر خواستن از متخصصان تصمیمات درست را اجرایی کرد.

سایت هماپرس متعلق به هوادارن محمود احمدی نژاد این سخنان آشنا را شبکه سازی مشکوک سیاسی به اسم پژوهش توسط حسام الدین آشنا قلمداد کرده است

21- نفوذی در ولنجک، اخبار احمدی‌نژاد را غلط به خبرگزاری نزدیک به ربیعی می‌دهد

علی نورایی سخنگوی دست اندرکاران پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمود احمدی نژاد گفته که این سایت توسط جمعی از جوانان انقلابی حامی دکتر احمدی نژاد و بدون دریافت هیچگونه هزینه ای راه اندازی و کلیه محتوای آن توسط شخص دکتر احمدی نژاد تامین و از محتوای سخنان و نظرات ایشان برداشت خواهد شد. اخبار منتشر شده در برخی از رسانه ها پیرامون تشکیل شورای سیاست گذاری ۴۵ نفره جهت اداره سایت دکتر احمدی نژاد کذب محض بوده و سیاست گذاری این سایت صرفا توسط دکتر محمود احمدی نژاد و با نظارت فرزند ایشان جناب آقای مهندس مهدی احمدی نژاد انجام می گردد.

یکی از فعالان رسانه‌ای نزدیک به احمدی‌نژاد مدعی شده است که در ولنجک یک نفوذی وجود دارد که خبرهای مجموعه احمدی‌نژاد را به یک خبرگزاری می‌دهد و این خبرگزاری آن را بعد از ترکیب با خبرهای دروغ منتشر می‌کند!


22- غرویان: اگر منافع احمدی‌نژاد و مشایی اقتضا کند دوباره بهم نزدیک می‌شوند

محسن غرویان استاد دانشگاه و حوزه، در گفت‌و‌گویی در خصوص مباحث مطرح شده پیرامون بازگشت دوباره احمدی نژاد به عرصه قدرت؛ گفت: به نظرم احمدی نژاد علاقه بسیاری به بازگشت دوباره دارد اما ملت و مردم ایران دیگر تفکرات و اندیشه های وی را قبول ندارند. در کشور دیگر زمینه اینگونه افکار تندروانه و افراطی به هیچ عنوان وجود ندارد.غرویان با اشاره به اظهارات اخیر احمدی نژاد و سخنان وی در خصوص چاوز و انقلابی بودن او، خاطرنشان کرد: آقای احمدی نژاد همیشه حرف‌های عوام پسند و عوام فریبانه می‌زند و سعی می‌کند با کمک گرفتن از مفاهیم دینی و مذهبی، عوام را با خود همراه کند.

این استاد حوزه و دانشگاه به نامه‌نیوز گفته: محمود احمدی نژاد با گفتن سخنانی از قبیل اینکه چاوز فردی انقلابی بود و خواستار ظهور حضرت مهدی (ع) است، خواهان این است که در بخش های مختلف جامعه نفوذ کند.غرویان در خصوص جدایی مشایی از احمدی نژاد و آیا اینکه این موضوع یک استراتژی برای نزدیکی دوباره وی به اصولگرایان است یا نه؟ گفت: متاسفانه در صحنه سیاست این مباحث زیاد است. عالم سیاست صحنه ای لغزنده، پیچیده و پرخطر است که افراد باید برای جلوگیری از انحراف تلاش کنند.وی تصریح کرد: این افراد یک روز از هم جدا می‌شوند و قهر میکنند و روز دیگر همراه هم می‌شوند. همانند داستان رحیمی و احمدی نژاد که تا دیروز دوستانی جدایی ناپذیر بودند و حال علیه هم نامه نگاری می‌کنند. مطمئنا اگر بار دیگر منافع و اهداف مشایی و احمدی نژاد یکی باشد آنان نیز همراه هم می‌شوند.

23- نامه صادق زیباکلام به دبیر شورای نگهبان

صادق زیباکلام در واكنش به اظهارات اخیر احمد جنتی دبیر شورای نگهبان درباره درگذشت پادشاه عربستان نامه‌ای خطاب به وی نوشته است. وی در این نامه خطاب به دبیر شورای نگهبان می نویسد: اگر جنابعالی سمت حکومتی نمی داشتید می‌شد اظهار نظرتان را امری شخصی تلقی نمود. اما تریبون نماز جمعه یک ارگان غیر رسمی حکومتی بشمار می‌رود. افزون بر آن جنابعالی عضو مجلس خبرگان و در هیات رئیسه آن قرار دارید و شاید از همه مهم تر، دبیر و ریاست شورای نگهبان را هم بر عهده دارید. چگونه می توان اظهارات جنابعالی از تریبون نماز جمعه را صرفا اظهار نظری شخصی تلقی نمود؟

24- کمک مالی مالک شبکه ماهواره‌ای به پرسپولیس!

در حالی که باشگاه پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد با اسپانسر پیشینش اسپانسری ندارد و تا روشن شدن وضعیت آن پرونده این باشگاه نمی تواند با اسپانسر دیگری فعالیت کند اما مسئولان پرسپولیس راه های جالبی برای درآمدزایی دارند.بعد از اینکه بارها گفته شد حسین هدایتی به پرسپولیس برای جذب بازیکن کمک کرده حالا صحبت از این است که یک متقاضی دیگر خرید سهام این باشگاه هم کمک هایی به پرسپولیس کرده است! به نوشته نامه نیوز، مالک یکی از شبکه های ماهواره ای که این روزها متقاضی خرید سهام باشگاه پرسپولیس شده به این باشگاه کمک مالی کرده است!وی دو باره به ورزشگاه درفشی فر رفته و از امکانات این مجموعه دیدن کرده است. باید دید اگر این فرد به پرسپولیس کمک مالی کرده و در نهایت نتواند سهام این باشگاه را بخرد تکلیف پول های او چه خواهد شد تابناک




:: موضوعات مرتبط: بسته ویژه خبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 1174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : یک شنبه 19 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');