بسته خبری ویژه شماره 1
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 574
بازدید ماه : 2089
بازدید کل : 186626
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

بسته خبری ویژه:شماره 1

http://isfahanbar.org/images/docs/000000/n00000835-s.jpg 

خبر هیچگاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و گاه غیر رسمی. خبرهای که گاه مورد توجه قرار می گیرد.

 خبرهایی که گاه به ملاحظه جناح های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه رانده می‌شوند، اما همین خبرها، خبرهایی هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

 خلاصه ای از مهم ترین اخباری که اطلاع از آنان ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و اینک بسته خبری ویژه را ملاحظه کنید:

بشارت رئیس‌جمهور عراق به تروریست‌ها!

 
فواد معصوم رئیس‌جمهور عراق از اعدام نشدن و آزادی تعداد زیادی از زندانیان در این کشور خبر داده است. فواد معصوم گفته که معتقد است بیش از پانصد تن از محکومین به اعدام به دلایل سیاسی به اعدام محکوم شده‌اند.
 

ادامه اظهارات کرباسچی در باره رحیمی

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: قطعا همه گروه‌‌های اصلاح‌طلب دور هم جمع شده و یک لیست واحدی را برای حضور در انتخابات مجلس دهم ارائه می‌دهند.

غلامحسین کرباسچی در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه تخلف رحیمی مربوط به یک فرد خاص نیست بلکه این تخلفات دامن تمام مسئولان دولت گذشته و حتی حامیان آنها را می‌گیرد، اظهار کرد: بنده به شخص خاص کاری ندارم اما بر این باورم که اگر تخلفی در یک مجموعه دولتی انجام شده باشد مربوط به یک نفر خاص نیست بلکه این تخلف همه را شامل می‌شود.

۲۷ سال زندان برای دو شهروند جمهوری آذربایجان به اتهام جاسوسی برای ایران

دادگاه جرایم سنگین جمهوری آذربایجان دو شهروند این کشور را به اتهام «همکاری با وزارت اطلاعات ایران و جاسوسی» به ۲۷ سال زندان محکوم کرد. این دو شهروند ساکن شهر مرزی لنکران جمهوری آذربایجان که «فائق قربان‌اف» و «سیمور رضازاده» معرفی شده‌اند روز پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه هر کدام به ترتیب به ۱۴ و ۱۳ سال زندان محکوم شدند.

سخنان آملی لاریجانی پاسخ به سروش بود

ادعا شده که سخنان رئیس قوه قضائیه در جلسه اخیر مسئولان عالی قضایی پاسخی به مقاله اخیر عبدالکریم سروش بوده است. آیت‌الله آملی لاریجانی در بخشی از سخنان خود با اشاره به تلاش غربی‌ها در گسترش اسلام هراسی به بهانه ماجرای حمله به نشریه فرانسوی، همراهی برخی از مدعیان روشنفکری؛ از این حرکت و همسو شدن آنان با غربی‌ها را مایه تأسف دانسته و گفته: برخی مدعیان روشنفکری گرچه به ظاهر می‌گویند توهین به مقدسات خوب نیست؛ اما تاکید می‌کنند که نقد شخصیت و رفتار و گفتار پیامبر(ص) و ائمه(ع) ناروا و خلاف شرع نیست و حتی ادعا می‌کنند که هیچ آیه قرآنی و روایتی نقد علمی و اخلاقی پیامبر اسلام (ص) و ائمه(ع) را منع نکرده است که این مسئله نشان از کج فکری آنان نسبت به دین ومنابع دینی دارد.

سوزاندن خلبان اردنی جنگ نامتقارن وحشت بود

شیراز ماهر عضو ارشد در مرکز مطالعات رادیکالیزه شدن در کینگز کالج لندن سوزاندن خلبان اردنی به وسیله داعش را ابزاری برای اعمال قدرت از طریق ایجاد شوک در دشمنان داعش دانسته است. به گفته وی فیلمبرداری از صحنه آتش زدن معاذ کساسبه، با تانی صورت می گیرد و در آن سادیسمی که خصیصه ویدیوهای داعش بوده و هدفش همواره شوکه کردن بیننده است، کاملا احساس می شود

انتقاد تند آیت‌الله مصباح به شکم‌پرستان!

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در جلسه درس اخلاق هفتگی خود در حسینیه امام خمینی(ره) قم گفته: شماهایی که به غیر از شکم و شهوت چیز دیگری را نمی شناسید چه حقی دارید که به روش روحانیان و منبرها اعتراض کنید و بگویید چرا مردم را از آتش جهنم می ترسانید؛ شما حاضرید خون هزاران شهید را برای چند روز نشستن روی کرسی ریاست بفروشید؛ شما حق ندارید بگویید آخوندها همواره دغدغه دین مردم را دارند و مسائل مهم زندگی را درک نمی کنند.

سایت هاشمی رفسنجانی: فساد فراگیر امروز، آرزوی حجتیه بود!

خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در حاشیه دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهدای منصورن با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشته: ختم کلام آقای هاشمی هم مشابه تمام دیدارهای تاریخی ایشان است. خطاب به ولایتیون زمان شاه، آنها که چون آزادگی «منصورونی» نیافتند، به اجبار «ولایتی» پناه بردند که معاش و دنیای شان را به خطر نیاندازد. «ولایتیون شاه» برای هاشمی یک قصه نیست، یک غصه بزرگ است. غصه ای که روز به روز هم بزرگتر می شود، وقتی می‌بینند همانها شده اند تریبون انقلاب و طلبکار مردم. «ولایتیون شاه» برای هاشمی یک قصه نیستند، یک غصه واقعی اند. غصه ای واقعی که به چشم خود می بینید که به علمداری همانها، «حجّتیّه» آرزوی 50 ساله اش را به کرسی می نشاند. آرزوی فراگیر شدن فساد را در زیر پرچم اسلام. آرزوی به ناکامی رساندن انقلاب خمینی را

صفار هرندی: عده‌ای بیخ گوش رئیس جمهور می‌گویند باید کوتاه بیایم

عده‌ای هستند که بیخ گوش رئیس جمهور و مقامات بلند مرتبه می‌گویند: از تک پریدن نفعی عاید شما نمی‌شود باید به آیین جهانی بپیوندید، ما به عنوان یک مهره از این جهان باید تقاضاهای خودمان را با مقدورات عالم تنظیم کنیم زیرا چاره‌ای نداریم و باید تحمل کنیم، ایستادن روی اصول اعتقادی برای ما نفعی ندارد بنابراین باید کوتاه بیایم. قاطعانه می‌گویم که این یعنی مرخص کردن نظام اسلام و عقب گرد از همان مسیری که بیش از ۳۵ سال طی کرده‌ایم.

گلایه تند آیت‌الله سبحانی از وزیر ارشاد

آیت‌الله جعفر سبحانی پنج‌شنبه شب در دیدار شهردار تهران از عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد به شدت انتقاد کرده و گفته: «بنده بسیار گلایه‌مند هستم که فرزند یک روحانی فتوایی درباره تک‌خوانی بانوان می‌دهد؛ یعنی تمام مشکلات ما حل شده و تنها این مشکل باقی مانده است که دختری بیاید و تک خوانی بکند؟ چقدر برای ما زننده است؛ این فتوا به کشورهای همانند امارات و دیگر کشورهای عربی می‌رود و بر می‌گردند می‌گویند که این‌ها دروغ می‌گویند و ادعا می‌کنند که اسلامی هستند؛ ولی نمی‌‌دانند که این حرف یک نفر است حرف نظام نیست.»

آغاز به‌ کار صفحه «نامه را رساندم» در khamenei.ir

صفحه «نامه را رساندم» در سایت دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری آغاز به کار کرد.

مخاطبان می‌توانند عکس، فیلم، اسکرین‌شات و ... از فعالیت‌های خود برای رساندن نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی و نیز بازتاب‌های انتشار این نامه را از طریق همین صفحه برای سایت khamenei.ir ارسال کنند.

نطق در باره رشوه پنج میلیون دلاری چه دردی از مردم دوا می‌کند؟

عابد فتاحی نماینده ارومیه معتقد است که عده‌ای جو مجلس را به سمت جنگ گرم با دولت پیش می‌برند. وی افزوده: برخی قصدشان تنها تخریب دولت است. مثلا نطق اخیر یکی از دوستان نماینده درباره خانواده هاشمی بود، این نطق کجای درد مردم را دوا می کند و مشکلات آنها را حل می کند، آیا درد و مشکل کشور خانواده هاشمی است؟ اینکه فرزند یکی از بزرگان انقلاب 5 میلیون رشوه گرفته است چه دردی از مردم دوا می کند.

جزئیات شلیک نکردن پلیس ترکمنستان به قایقرانان ایرانی

معاون مجلس وزارت امور خارجه درباره شلیک پلیس ترکمنستان به قایقرانان ایرانی گفت: برای حادثه اخیر، سه خبر مبنی بر تیراندازی،‌ غرق یک قایق و کشته شدن یک هموطن منتشر شد که هر سه خبر تکذیب می‌شود؛ نه کشته‌ای وجود داشته‌، نه قایقی غرق شده و نه تیراندازی صورت گرفته است.

پورمحمدی: نه در دولت و نه در شورای عالی امنیت ملی بحثی درباره حصر نشده است

در دولت بحثی و نظری در مورد شکستن حصر صورت نگرفته است و اگر عده‌ای خواهان شکستن حصر هستند از روی دلسوزی است و هیچ‌گاه در دولت و شورای امنیت ملی این موضوع مطرح نشده است و دولت در جایگاهی نیست که در این موضوع تصمیم گیری کند.

علم‌الهدی: آقای وزیر! تمام مراجع را ناامید کردید

آیت‌الله علم‌الهدی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران حرم رضوی اظهار داشت: اینکه مجوزی را صادر کنید و بعد بگویید به مراجع اخبار غلط می‌دهند، چگونه است؟ مراجع تا موضوع مشخص نشود فتوا نمی‌دهند، شما مراجع را زیر سوال می‌برید و علما را زیرسوال می‌برید که به یک زن مجوز تک‌خوانی بدهید؟! که یک آقای خدانشناسی مجوز به زن آوازه‌خوان بدهد، یعنی به جایی رسیده‌اید که ارزش یک زن از مراجع بالاتر شده است؟! آقای رئیس‌جمهور فرمودند این دولت تدبیر و امید است؛ آقای وزیر! به چه کسی امید می‌دهید؟ تمام مراجع را که ناامید کردید. آیا این دولت آمده به ولنگارها امید بدهد یا به متدینین؟

گفتند تصاویر احمدی نژاد را حذف کنید

دولت بهار از سایت‌های هوادران رئیس جمهور سابق نوشته: ابتدا 37 عدد عکس از حضور دکتر احمدی نژاد در حرم مطهر امام خمینی آماده شده و روی خبرگزاری ایسنا قرار گرفته بود. پس از انتشار تصاویر، از سوی برخی افراد خاص با خبرگزاری تماس هایی برقرار و نسبت به تعداد زیاد تصاویر مربوط به دکتر احمدی نژاد تذکراتی داده شد و در پایان تأکید شد که از تعداد عکس ها کاسته شود و فقط تعداد محدودی منتشر شود. در نتیجه این تماس ها و تذکرات، حدود سی عدد عکس از آرشیوها حذف گردید و به همان 7 عدد عکس باقی مانده بسنده شد.

تشکیل حزب مجلسی‌های نزدیک به لاریجانی

بهروز نعمتی نماینده اسدآباد با اشاره به جلسه اخیر برای انجام مقدمات تشکیل حزب رهروان گفته: در این جلسه بحث‌هایی در خصوص مرامنامه حزب انجام شد که جمع‌بندی اولیه در خصوص مرامنامه حزب رهروان صورت پذیرفت. وی افزود: آنچه هم‌اکنون در حال بررسی است و باید به نتیجه برسد انتخاب هیئت مؤسس و جمع‌بندی نهایی در خصوص مرامنامه حزب است.

از مدتها پیش روزنامه‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان از تشکیل حزبی با محوریت لاریجانی خبر می‌دهند.

همسر خلبان اردنی: خبر سوزاندن معاذ را در فیسبوک دیدم و غش کردم

أنوار الطراونه گفته مادرش با چشمانی گریان به وی تلفن کرده و گفته دلیل گریه‌اش دعوای خواهر و برادرانش است ولی وی باور نکرده است و بعد از فیسبوکش روی گوشی همراه خود پیامی دریافت کرده که خدا معاذ را رحمت کند. وی گفته که روزی که هواپیمای شوهرش سرنگون شد، احساس خوبی نداشته و دوست داشته هوا ابری باشد تا مجبور نباشد پرواز کند.

عصبانیت جمهوری‌خواهان از سخنان اوباما در مراسم سالانه «دعای ملی»

بخش‌هایی از سخنان اوباما در مراسم سالانه «دعای ملی» باعث خشم رقبای وی شده است. وی از جمله گفته است: « به یاد داشته باشید که طی جنگ‌های صلیبی و در دوره تفتیس عقاید، عده‌ای کارهای وحشتناکی را به اسم مسیح انجام دادند. در کشور ما، بردگی و قوانین تبعیض‌آمیز نژادی اغلب با اسم مسیح توجیه می‌شد.»

مذاکره با آمریکا از 10 سال پیش در حال انجام است

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در نشست بصیرتی عماران ولایت با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: عده‌ای امروز برای برطرف شدن مشکلات به آمریکا تکیه می‌کنند و در صدر اسلام چنین رفتارهایی از برخی افراد وجود داشت. در مقطعی مشکل غنی‌سازی 20 درصد برای درمان داشتیم و به دنیا اعلام کردیم برای برطرف شدن این مشکل به ما کمک کنید و غربی‌ها اعلام کردند هر چه غنی‌سازی کردید به ما تحویل دهید، اما چگونه می‌توان به دنیای غرب اعتماد کرد. مصلحی به مذاکره بهزاد نبوی پس از انقلاب در الجزایر با آمریکا اشاره کرد و متذکر شد: نبوی در این مذاکره دقت لازم را نداشت و نتیجه آن شد که سالانه میلیون‌ها دلار جریمه پرداخت می‌کنیم. وی در بحث اقتصاد مقاومتی افزود: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و استکبار متوجه شده که مقام معظم رهبری با مدیریت الهی نظام اسلامی را هدایت می‌کنند. وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی تمام معادلات استکبار را در دنیا به‌هم ریخته است، خاطر نشان کرد: مذاکره با آمریکا از 10 سال پیش در حال انجام است و در مذاکرات غیرعلنی اعلام می‌کنند ایران معادلات منطقه‌ای را به‌هم ریخته است.

دولت با تفکیک جنسیتی مخالف است

شهیندخت مولاوردی در نشست کارگروه زنان و خانواده استان اصفهان با تبیین نقش توسعه مندی زنان، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و گرامیداشت روز 15 بهمن که با عنوان انقلاب اسلامی، استحکام خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی نامگذاری شده است، اظهار کرد:سیاست برخی نهادهای فرهنگی که از مبالغ کلان دولتی نیز بهره می‌گیرند، باید عوض شود چرا که جامعه بیش از هرگونه اقدام دیگر به بهبود فعالیت‌های زیربنایی مرتبط با حجاب و عفاف نیازمند است.دولت با تفکیک جنسیتی در ادارات و دانشگاه‌ها به اسم سالم سازی محیط کسب و کار موافق نیست چرا که زن و مرد ایرانی با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به طور حتم مرز میان محیط خصوصی و کاری را آموخته است.

دولت نمی خواهد شبکه های اجتماعی را فیلتر کند

محمود واعظی ظهر پنج شنبه، ۱۶بهمن ماه، در نشستی خبری پس از افتتاح چندین طرح مخابراتی در پاسخ به این سوال ایلنا که دولت برای شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یکی از ابزارهای تحقق حقوق شهروندی که مبتنی بر ارتباطات است، چه برنامه‌ای دارد؟، گفت: فعلا برنامه‌ای برای فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی نداریم.وی افزود: در تلاش هستیم تا با فیلترینگ هوشمند، محتوای نا‌سالم و مجرمانه شبکه‌های اجتماعی فعلی را پالایش کنیم و مردم بتوانند از محتوای مفید این ابزار‌ها استفاده کنند.

دو نماینده متخلف تا وقتی نماینده هستند می‌توانند به کارشان ادامه دهند!

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اشرفی اصفهانی رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا٬ درخصوص برخی اخبار مبنی بر انفصال دو نماینده مجلس گفت: دو تن از نمایندگان مجلس حکم محرومیت از خدمت گرفتند و بعد از اتمام دوره نمایندگی‌شان در مجلس٬ از کلیه مسئولیت‌های اجرایی و دولتی محروم خواهند بود.حکم انفصال از خدمات دولتی را نمی‌توان به این نمایندگان اطلاق کرد زیرا آنها انفصال نداشته‌اند بلکه محروم شده‌اند بنابراین تا وقتی نماینده هستند می‌توانند به کارشان ادامه دهند.

اگر روحانی رد صلاحیت می شد؛ به خاطر منافع ملی از ولایتی حمایت می کردیم!

سیدمحمود میرلوحی پنجشنبه شب در جمع حامیان دولت تدبیر و امید در استان یزد با تحلیل انتخابات یازدهم ریاست جمهوری گفت: مردم در آن مقطع رای خود را در جیبشان گذاشتند٬ و نه ما و نه رقیب از آن خبر نداشتیم.میرلوحی با اشاره به برخی شایعات در خصوص بررسی مجدد صلاحت آقای روحانی پس از انصراف دکتر عارف در سه روز مانده به انتخابات ۹۲گفت: اگر هم آقای روحانی را رد می‌کردند، همه پشت سر آقای ولایتی جمع می‌شدیم، چون حرف، حرف منافع ملی بود.

مبنای وزارت ارشاد نظرات رهبری در حوزه موسیقی است

«علی جنتی»وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیروز پنجشنبه در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر استان اصفهان به راه افتادن جریان هایی برای تخریب وزارت ارشاد اشاره کرد و گفت: این افراد با انتشار اخبار دروغ و جعلی مبنی بر دادن مجوز موسیقی به بانوان تک خوان و یا دادن مجوز به انتشار کتاب ˈکلنلˈ دولت آبادی سعی در تخریب این وزارتخانه دارند.در حوزه موسیقی بحث های بسیاری شده است، ولی اصلی که در این وزارتخانه دنبال می شود برمبنای نظر رهبر معظم انقلاب است که هم به عنوان یک مرجع تقلید، هم رهبر جامعه و هم شخصیتی هنری در جامعه مطرح هستند و هیچ کس دیگری این ویژگی ها را ندارد.

اگر فرماندار داراب از خاتمی تبری نجوید چاره ای جز عزل نداریم

پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر فارس تنویـــر، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس در یادواره ۷۸شهید شهر داریون که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد با اشاره به حمایت فرماندار شهرستان داراب از سیدمحمد خاتمی، ضمن تشکر و قدردانی از مواضع آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس، ائمه جمعه استان و نمایندگان مجلس گفت: به مدیران ارشد استان تذکر می دهم جلو بعضی فرمانداران را بگیرند و اگر این کار را نکنند من پاسدار کوچک مردم به اذن الله جلوشان می ایستم.وی با بیان اینکه فرمانداران نان جمهوری اسلامی را می خورند و در استانداری فارس از سران فتنه حمایت می کنند گفت: اگر فرماندار داراب از سران فتنه و به طور مشخص از سید محمد خاتمی ابراز تبری نکند هیچ راهی ندارد مگر اینکه عزل و کنار گذاشته شود.

یک شایعه در قم و بازنشر عکس با روحانی+ عکسبسته ویژه خبری از پشت پرده سیاست ایرانی؛

یکی از سایت ها در خبری با تیتر «عکس: حسن روحانی در محضر حجت‌الاسلام جعفری تبار»، نوشت: «حجت الاسلام حسن روحانی در اردیبهشت ۹۲و در سفر تبلیغات انتخاباتی خود به قم با حجت‌الاسلام مجید جعفری تبار دیدار کرد. حجت‌الاسلام جعفری تبار که به استخاره تلفنی مشهور بود چندی پیش بازداشت شد. روز گذشته شایعه‌ی محکومیت [...] وی به اتهام ارتداد و ارتباط با اجنه در فضای مجازی منتشر شد». بازنشر عکس رییس جمهور با وی در این سایت قابل تامل است، هر چند این سایت نیز ادعای صدور چنین حکمی را تایید یا تکذیب نکرده اما تلاش کرده که این دیدار را یادآوری کند؛ شاید در صورتی که اتهامی متوجه جعفری تبار باشد و ثابت شود، همین عکس و خبر دیدار از نگاه این سایت به ضرر حسن روحانی تمام شود! بدون شک می توان گفت عدم اطلاع رسانی حتی در سطح محلی شهر قم باعث شده که دامنه‌ی شایعات در مورد این روحانی نسبتا سرشناس و محبوب افزوده شود و موجب سوء استفاده برخی رسانه های مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران نیز گردد. هیچ کس نمی تواند ادعا کند که استاد جعفری تبار فردی معصوم بوده لذا این امکان وجود دارد که برخی شایعات منتشر شده در مورد وی، صحت داشته باشد اما آنچه که غیر قابل انکار است آنست که اگر در همان ابتدای اثبات شدن اتهامات وی، از طریق کانال های رسمی در این مورد اطلاع رسانی می‌شد، هرگز چنین شایعاتی ناپسند و بیش از سطح اتهامات، در مورد او آنهم به طور گسترده منتشر نمی شد».

مهران غفوریان: من حزب‌اللهی هستم!

حضور مهران غفوریان در مراسم بزرگداشت شهدای قنیطره توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد. خبرگزاری دفاع مقدس در گزارش خود از حضور غفوریان در این مراسم می‌نویسد: «هنگام مداحی حاج سعید حدادیان بود که به چهره او نگاه می‌کردم آن زمان که از سر بریده حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می‌خواند، چشمانی که همیشه مردم را به خنده وادار می‌کرد پر از اشک‌هایی بود که انگار چندین سال است که حبس شده‌اند. در ادامه هم با نهایت توجه به سخنرانی سرلشکر پاسدار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوش فرا داد.» در ادامه هم خبرنگار این خبرگزاری از غفوریان در خصوص علت حضورش در این مراسم پرسید که او در پاسخ گفت: «"وقتی در رسانه‌ها تصاویر شهادت برخی از مدافعین حرم خصوصاً همان سرداری که تروریست‌ها سرش را از تنش جدا کرده بودند(سردار اسکندری) و همچنین جنایت‌های دیگری که امروز در عراق و سوریه انجام می‌شود را منتشر کردند، بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم و همواره این دغدغه برایم بوجود آمده بود که بتوانم به عنوان یک مسلمان کاری انجام بدهم و این کمتر کاری بود که می‌توانستم انجام دهم."وی در ادامه خاطرنشان کرد: بالاخره ما بچه حزب اللهی هستیم. باید هنرمندان و سینماگران که خوشبختانه از محبوبیت خاصی در میان مردم برخوردارند از این حرکت‌ها و اقدامات رزمندگان جبهه مقاومت که به دنبال برقراری امنیت مردم جوامع اسلامی هستند، حمایت و پشتیبانی ویژه‌ای داشته باشند.

این دو نماینده متخلف چه کسانی هستند؟

درست در روزهایی که اخبار مختلفی از صدور حکم انفصال خدمت دو تن از نمایندگان مجلس در اخبار و رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و هر روز نام جدیدی به میان می‌‌آید یک خبر قدیمی از خبرگزاری فارس دست به دست می‌شود که خیلی‌ها را به اشتباه انداخته است. خبرگزاری فارس در اردیبهشت‌ماه سال نود دو خبری با تیتر «دادگاه ویژه روحانیت «رسایی» را به یک سال و نیم حبس محکوم کرد» منتشر کرده بود که به ماجرای پرونده نشریه «9دی» ایشان مربوط می‌شود. این خبر در روزهایی که بازار شایعات در خصوص دو نماینده سرشناس متخلف داغ‌داغ است با شیطنت عده‌ای دوباره بازخوانی شد تا اذهان را به کمی گمراه کند. حال آنکه هنوز نام دو نماینده‌ای که به دلیل تخلفات مالی گسترده گویا از خدمت قرار است منفصل شوند رسانه‌ای نشده است و به این ترتیب شما همچنان می‌توانید به گمانه‌زنی‌های خود ادامه دهید.

پخش شب‌نامه در اصفهان علیه رئیس‌جمهور

سفر رئیس جمهور به اصفهان البته کم حاشیه هم نبود. یکی از این حاشیه‌ها البته مربوط به پخش یک شب‌نامه در اصفهان می‌شود که در آن نوشته شده

«رهبرا! فتنه 88 هشت ماه به طول انجامید ولی نمی‌گذاریم فتنه‌ی بزرگتر که گفتید حتی یک روز هم طول بکشد»

و در ادامه آن برای مقایسه برخی نقل قول‌هایی رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور مقابل هم قرار داده شده است. مانند:

« امام خامنه‌ای: به مذاکرات بدبینم».

«رئیس‌جمهور روحانی: به مذاکرات خوش‌بینیم».

امام خامنه‌ای: «باید امر به معروف و نهی از منکر کرد».

«رئیس‌جمهور روحانی: مردم نیاز به ارشاد ندارند» تابناک

 



:: موضوعات مرتبط: بسته ویژه خبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 1303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : شنبه 18 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');