بسته ویژه خبری شماره 21
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 610
بازدید ماه : 2125
بازدید کل : 186662
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

 
در موعظه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
پایان خوش برای اتفاقی تلخ در یک بیمارستان
 
ابوالفضل جلیلی - کارگردان سینما - ماه گذشته مطلبی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که حکایت از اتفاقی تلخ داشت. او حالا از رسیدگی مسئولان در این زمینه خبر داده است.پس از انعکاس مطلب ابوالفضل جلیلی در پارسینه، وی با انتشار پست دیگری از رسیدگی مسئولان در این زمینه خبر داد. جلیلی نوشت:
 
«حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت ... آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت.دوستان عزیزم. خبرنگاران، هنرمندان، دانشجویان، پزشکان، خانم‌ها، آقایان، جوانان اهل معرفت، همه و همه پیام بنده در خصوص اتفاقی که برای نوزاد دوست کاشی‌کارم هنگام تولد در بیمارستان افتاده بود را از جان و دل حمایت کردید. وزارت بهداشت مأمور فرستاد و بیمارستان را وادار کرد تمام هزینه‌ای را که از دوستم گرفته بودند را برگرداندند و عذرخواهی کردند ... امیرسام کوچک الان در منزلشان با لپ زخمی دارد تلاش می‌کند که شیر خوردن را بیاموزد.من از طرف امیرسام از تک تک شما عزیزانی که او را در بدو تولد حمایت کردید تا بتواند حقش را بگیرد تشکر می‌کنم و دستتان را می‌بوسم و آرزو می‌کنم که همیشه همینطور در کنار هم باشیم.پارسینه این خبر را منتشر کرده است.
 
صداوسیما، اینگونه سر کار رفت!
 
اخبار ورزشی صداوسیمای ایران باز هم گول خورد و دروغ آوریل رسانه‌ها را به‌عنوان خبری کاملا جدی منتشر کرد!سایت گل در روز اول آوریل به روال سال‌های گذشته اقدام به انتشار دروغ آوریل کرد و این بار از انتقال 500میلیون یورویی لیونل مسی به رئال مادرید خبر داد. اخبار ورزشی صداوسیما هم بدون نگاه کردن به تقویم، خبر این انتقال را با آب‌وتاب کار کرد تا یک بار دیگر در روز اول آوریل، مصادف با 13فروردین مغلوبِ دروغ13 شود.جالب اینکه صداوسیمای ایران چند سال قبل هم در اتفاقی مشابه، خبر انتقال دیوید بکام به بایرن‌مونیخ را که آن هم یک دروغ آوریل بود منتشر کرد.عصر ایران این خبر را منتشر کرده است.
 
واکنش دونالد ترامپ به حسین شریعتمداری!
 
روزنامه قانون در صفحه طنز خود با اشاره به گفتگوی اخیر مدیر مسئول روزنامه کیهان و چند خبر نوروزی دیگر، واکنش های طنز خود را بدین شکل منتشر کرد.
 
دروغی که صداوسیما باور کرد!/رمزگشایی یک عضو موتلفه  از 7 برجام آینده/انتقاد شدید یک خطیب جمعه از هاشمی/پیشنهاد مشاور روحانی به اوباما
 
یک توصیه برای مقابله با دشمنی سی ساله سعودی ها
 
دکتر رسول جعفریان در مطلب تازه خود در خبرآنلاین تحلیل خود را درباره آینده روابط ایران و عربستان ارائه کرده است.این عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در آغاز مطلبش نوشته است:
«یکی از بزرگترین تهدیدهای فرهنگی علیه ایران طی سی سال گذشته از سمت و سوی سعودی بوده است. در واقع، سعودی با استفاده از تسلط ناحق خود بر حرمین، و با بهره گیری از امکانات اقتصادی و مالی و ابزار قرار دادن آن برای تحمیل خواسته های خود به مسلمانان فقیر در کشور های مختلف، سی سال است علیه تشیع و جمهوری اسلامی تلاش می کند. می توانم عرض کنم هزاران کتاب در میلیون ها نسخه علیه شیعه در سراسر جهان اسلام به زبان های مهم دنیا و نیز زبانهای منطقه ای نشر یافته و تاثیر بسیار زیادی در ارائه تصویری دشمنانه از ایران و تشیع در ذهن مسلمانان ایجاد کرده است. تصویری که بعید می دانم طی چند قرن بشود آن را از ذهن دیگران زدود و آسیب جدی به موقعیت ما و تشیع در جهان می زند.»« این دشمنی با این عمق نفوذ، با این حوزه گسترده خرابکاری علیه اسلام و ایران و تشیع، به هیچ وجه نباید از طرف ایران فراموش شود. اگر هر نوع مذاکره ای برای تفاهم وجود دارد، اگر قرار است بر سر اصولی با سعودی برای ترسیم چهره آینده کشورهای اسلامی و جهان اسلام گفتگو شود، باید یکی از شروط اصلی این باشد که سعودی از این پس دست از کینه ورزی نسبت به ایران، و تشیع بر دارد. تخم فتنه اختلاف با استفاده از موقعیت حرمین و آمدن میلیونها زائر به مکه و مدینه، در سعودی کاشت و برداشت می شود. در واقع سعودی ها نه تنها عامل اصلی فتنه سلفی گری و داعش و القاعده هستند، بلکه اختلاف شیعه و سنی را هم اینان رقم زده اند.»
 
حمایت مالی یک تاجر از انتحاری‌های داعش
 
یک مجله آمریکایی از کمک مالی دو میلیون دلاری یک تاجر قطری به سرپرست انتحاری‌های گروهک داعش خبر داد.مجله آمریکایی «فارن پالیسی» نوشت که یک تاجر قطری دو میلیون دلار به شخصی موسوم به «امیر (سرپرست) انتحاری‌های داعش» پرداخت کرده است.این مجله افزود:‌ وزارت خزانه‌داری آمریکا در زمستان 1392 متوجه این موضوع شده بود. مسئولان آمریکایی شاهد اغماض‌های قطر در برابر گروه‌های مسلح هستند و همین موضوع کاخ سفید را درباره امضای قرارداد فروش جنگنده به دوحه مردد کرده است.در ادامه گزارش فارن پالیسی آمده است: برخی شهروندان مقیم در قطر عملاً از جبهه النصره در سوریه و برخی دیگر از اعضای این گروهک در سودان حمایت می‌کنند.این خبر در ایسنا منتشر شده است.
 
ترقی: ۷ برجام طراحی‌شده است
 
حمیدرضا ترقی معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه با بیان اینکه پرداختن به موضوع موشکی یکی از 7 برجامی است که غربی‌ها برای مهار انقلاب اسلامی و انحراف از مسیر اصلی‌اش طراحی کرده‌اند، اظهار داشت: اگر به طرح‌های آمریکا و غرب در این رابطه نگاه کنیم خواهیم دید 7 برجام را برای این هدف طراحی کرده‌اند.وی با تاکید بر اینکه برجام اول سلب توان هسته‌ای از ایران بود، گفت: غربی‌ها برجام اول را در توافق هسته‌ای دنبال کرده‌اند و در برجام‌های بعدی تسریع در بازگشت سران فتنه به قدرت، برچیدن سامانه موشکی ایران، از بین بردن سیرت انقلاب اسلامی، سلب حمایت ایران از مقاومت و به ویژه فلسطین، شکل‌گیری سیستم همکاری منطقه‌ای ایران با آمریکا و در نهایت سازش با آمریکا در مسائل جهانی و منطقه‌ای 7 برجامی است که غرب برای مهار و انحراف ایران از مسیر آرمان‌های خود طراحی کرده است.ترقی با اشاره به اینکه در این راستا عوامل داخلی هم سعی کردند در طی این مدت به این اهداف غرب کمک کنند، خاطرنشان کرد: قطعا تحقق این سیاست‌های غربی‌ها بدون کمک عوامل داخلی ممکن نیست لذا شبکه‌ای در داخل کشور به این جریان کمک می‌کند که اینها همان کاسبان برجام هستند که منافع‌شان در برجام‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی است.فارس این خبر را منتشر کرده است.
 
توییت هاشمی از سر "آگاهی" بود!
 
امام‌جمعه قزوین گفت: شواهد نشان می‌دهد این که برخی گفته‌اند "دنیای فردا دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها" از سر آگاهی بوده و تکذیب‌هایشان دروغ است.عابدینی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی برگزار می‌شود اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار مداحان در خصوص اظهارات اخیر یکی از مسئولان نظام که گفته بود "دنیای فردا دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها"، موضع‌گیری مهم و تاریخی داشتند.وی با اشاره به فرمایشات رهبری که فرمودند اگر این گفته از سر نا آگاهی گفته شد که نا آگاهی بوده اما اگر از سر آگاهی گفته شده باشد، خیانت است، تأکید کرد: هیچ کسی انتظار نداشت که این مسئول چنین گستاخی در این حوزه داشته باشد و آب به آسیاب دشمن ریخته و به نفع آن‌ها حرف بزند و فرمایشات رهبری هشداری جدی به این اظهارات نابجا بود.نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: اگر آن‌ها فراموشی و یا آلزایمر گرفته‌اند و به خاطر این مشکل دست به اظهارات نابجا می‌زنند، اطرافیانشان و مسئولان دیگر مراقب چنین افرادی باشند چرا که بازتاب چنین حرف‌هایی در فضای داخلی و بین‌المللی می‌تواند مملکت را به باد دهد.عابدینی تصریح کرد: این شخص در گذشته هم دست به اقدامات و اظهارات مشابه زده بود و در موردی گفته بود که در پاکستان با کسی دیدار کردم که مایل بود تا کشورهای اسلامی صاحب سلاح هسته‌ای باشند و اظهارات وی کمک بسیاری به دشمن کرد و شواهد نشان می‌دهد که چنین اقداماتی از سر آگاهی است و این عمل خیانت محسوب می‌شود.این خبر در سایت نواندیش منتشر شده است. 
 
برجام حسادت سعودی ها را برانگیخت 
 
سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه گفت: «ما در برجام به توفیق رسیدیم و همان امر، حسادت بعضی‌ها را برانگیخت که البته قابل پیش‌بینی بود و خود بنده هم این را پیش‌بینی کرده بودم که بعد از برجام باید به فکر منطقه باشیم، چون منطقه به تحریک سعودی‌ها شیطنت خواهد کرد.» برجام جایگاه بین‌المللی ما را مجدداً تثبیت کرد و ما به جایگاه قبلی خود بازگشتیم. این موضوع، این تصور را برای سعودی‌ها ایجاد کرد که جا را برای آنها تنگ می‌کنیم؛ در حالی که اشتباه می‌کنند. همکاری بین ما و سعودی به نفع منطقه، ما و سعودی‌هاست و نمی‌توان با لجاجت‌های بچگانه در مورد مسائل سیاسی فکر کرد. این خبر در خبرگزاری آنا منتشر شد.
 
پادشاه اردن، ناخواسته همه چیز را لو داد
 
کارشناس امنیتی روزنامۀ صهیونیستی "معاریو" پشتِ پردۀ گفت وگوهای محرمانۀ ملک عبدالله پادشاه اردن دربارۀ روابط با "اسرائیل" را بر ملا کرد.، "یوسی ملمان" در مقاله ای تحت عنوان "گفت وگوهای محرمانۀ عبدالله" به توضیحِ اظهاراتِ پادشاه اردن در کنگرۀ آمریکا در اوائل سال جاری میلادی پرداخت.روزنامۀ "السفیر" لبنان، خاطر نشان کرد که ملمان با استناد به مقاله ای که در روزنامۀ میدل ایست آنلاین درباره گفتارِ ملک عبدالله منتشر کرده بود، از همکاری با ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با نیروی هوایی روسیه در سوریه خبر داد.به نوشتۀ معاریو، ملک عبدالله به سناتورهای کنگرۀ آمریکا اعلام کرد که سه ماه پیش، تماسی از ژنرال گادی آیزنکوت دریافت کرد که در آن از او درخواست شده بود با ارتش روسیه تماس حاصل کند و در خصوص جنگ در سوریه، تدابیری مشترک اتخاذ کنند تا از شکل گیری برخورد میان دو ارتش جلوگیری شود.این خبر در شبکه خبری العالم منتشر شد.
 
دلیل اصلی کاهش واردات
 
حجت‌الله عبدالملکی عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و کارشناس مسائل اقتصادی در گفت‌وگویی، گفت: اخیرا خبری مطرح شد در رابطه با اینکه تراز تجاری کشور در سال 94 مثبت شده است که چند نکته رابطه با این خبر وجود دارد. اول اینکه فارغ از اتفاقاتی که در رابطه با تولید در کشور رخ داده امکان تحلیل تحولات بین‌المللی اقتصاد کشور وجود ندارد.وی افزود: وقتی گفته می‌شود تراز تجاری مثبت است یعنی میزان صادرات از میزان واردات بیشتر باشد اما در مقایسه با تراز تجاری یک سال با سال دیگر باید توجه کرد که مقدار واردات و مقدار صادرات چگونه تغییر کرده و صرفا تفاضل صادرات و واردات نمی‌تواند معیار موفقیت باشد. وی خاطرنشان کرد:‌ به جهت کاهش قدرت خرید مردم واردات ما در سال 94 نسبت به سال 93 کاهش پیدا کرده است، قدرت خرید مردم به خاطر سال‌های رکورد تضعیف شده و لذا تقاضا برای همه کالاها چه خارجی و چه داخلی کاهش پیدا کرده که این کاهش واردات به جهت تقویت تولید نیست بلکه به جهت تضعیف قدرت خرید مردم است. این گفت و گو در فارس منتشر گردیده است.
 
انتقال رضا ضراب به نیویورک
 
بلومبرگ نوشت؛ پس از آنکه "رضا ضراب،" بازرگان ایرانی ساکن ترکیه، به اتهام دست داشتن در تراکنش صدها میلیون دلاری برای ایران، از سوی پلیس آمریکا بازداشت شد، برای حضور در دادگاه به نیویورک منتقل شد.ضراب (19 مارس) 29 اسفند در شهر میامی، واقع در ایالت فلوریدا بازداشت شد. هنوز تاریخ جلسه استماع وی در دادگاه نیویورک تعیین نشده است.  ضراب در سال ۲۰۱۳ (1391) هم برای دو ماه در ترکیه به‌عنوان بخشی از یک تحقیقات فساد بازداشت؛ اما بدون اتهام آزاد شد. همزمان "رجب طیب اردوغان،" رئیس‌جمهور ترکیه، با اشاره به دستگیری رضا ضراب، تاکید کرد که این موضوع ارتباط خاصی با ترکیه ندارد.
 
ماجرای نامه محرمانه رهبر انقلاب به علی لاریجانی
 
علی لاریجانی در گفتگوی رسانه‌ای‌اش در زمانی که ریاست سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشت، به نامه محرمانه‌ای از رهبر انقلاب اشاره کرده و درباره قسمت‌هایی از نامه رهبر انقلاب می‌گوید: نامه محرمانه‌ای از رهبر معظم انقلاب با دستخط ایشان به دستم رسید که مضمون آن برایم بسیار جالب بود؛ با توجه به سیر آثار هنری در زمینه رمان، فیلم و تئاتر... بحثی را مطرح کرده بودند که با گروهی از کارشناسان، مطالعات لازم برای تولید آثار فاخر در این زمینه‌ها به انجام برسد و جمهوری اسلامی در این خصوص، صاحب سبک شود.این که رهبر انقلاب با چنین دقتی مسائل فرهنگی و هنری را دنبال کرده بودند، تاثیری قوی روی من گذاشت بنابراین با جدیت باید این فکر را دنبال کنم.قسمت‌هایی از این نامه به دلیل اهمیت آن، ذکر می‌شود: «اگر رمان‌ها و نمایشنامه‌های نویسندگان شوروی را دیده باشید، می‌دانید که... آن‌ها بهترین کار و تلاش را کردند. از باب نمونه: مادر (رمان) و واساژلزنوا (نمایشنامه) هر دو از ماکسیم گورکی، و دن آرام (رمان) از شولوخف، و گذر از رنج‌ها (رمان) از الکسی تولستوی، و ده‌ها رمان و نمایشنامه بسیار خوب از این قبیل است که در آن، هم ترسیم اوضاع پیش از انقلاب و هم تشریح فداکاری‌های مبارزان و رهبران و مردم در انقلاب، گنجانده و تبیین شده است. کاری که از آغاز پیروزی تا امروز در این زمینه شده است، کمی بیش از صفر است. وظیفه شماست که این مسوولیت بزرگ را بشناسید و به طور جدی و با صرف وقت و همت... جبران کنید.... گزارش شروع، پیشرفت و کیفیت کار را به من اطلاع بدهید. این خبر را جام جام بازنشر کرده است.
 
پیشنهاد مشاور روحانی به اوباما
 
حسام الدین آشنا در صفحه فيس بوک خود با بیان اینکه آقای اوباما می‌تواند قبل از نوامبر آخرین بقایای جنگ سرد را نه فقط در کوبا که در خاورمیانه نیز پایان دهد نوشت: اوباما باید بداند ایران کوبا نیست؛ فیدل و رائولی هم در کار نیست. ایران شوروی نیست؛ گورباچف و یلتسینی هم در کار نیست.آشنا با تاکید براینکه ایران چنان قدرتمند است که تمام انتخابات روسای جمهوری آمریکا از کارتر تا کنون به گونه‌ای تحت تاثیر ایران بوده است یادآور شد: ایران از لانه تا طبس کار دست کارتر داد و از تهدیدهای بوش تا تحریم های اوباما را پشت سرگذاشت.مشاور فرهنگی رئیس جمهوری در ادامه خطاب به اوباما متذکر شده است: اگر استراتژی جنگ سرد از هراس افکنی تا هزینه تراشی در رقابت های نظامی برای فروپاشی شوروی موفق بود، اما ایران در سایه رهبری حکیمانه خود اجازه نخواهد داد "محاسبات در ذهن مسئولین عوض بشود و در مشت دشمن قرار بگیرد" .
 
روایتی از بازی با جان مردم در دولت احمدی‌نژاد
 
مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت دولت محمود احمدی‌نزاد از اختلافاتی که در کابینه احمدی‌نژزاد وجوددداشت پرده برداشته است. او در بخشی از گفت‌وگویش می‌گوید: اگر کسی که سرطان دارد یا بیماری خاص دارد دارو نداشته باشد نمی تواند ادامه بدهد. اگر ارز بخواهد صرف چیزهای دیگر بشود این مشکلات اوج پیدا می کند. به من ارز نمی دادند یا وقتی که می رفتم و اعتراض می کردم جدی به این قضیه نگاه کرده نمی شد. حتی برخی صحبت ها از گوشه و کنار به من می رسید که می شنیدم سفارش می کنند به من بودجه ندهند. می خواستند مرا با اینگونه کارها تحت فشار قرار بدهند. شاید یکی از گزینه ها این بوده باشد که خودم استعفا کنم و شاید هم می خواستند آنقدر در کارم ناموفق شوم که مجلس سوال و استیضاح کند. بالاخره برای مجلس سلامت مردم مهم است و نمایندگان هم سلایق و ارتباطات مختلفی دارند. در رسانه های دولتی ما را تخریب می کردند و اینگونه جلوه می دادند که ما ارز را گرفتیم اما صرف مقولات دیگری مثل لوزام آرایش کرده ایم. در حالیکه ارز وزارت بهداشت از منشا بانک مرکزی به دارو تخصیص داده می شود. اگر کسی هم به لوازم آرایشی ارز می داد از بانک مرکزی و خود جریانات دولتی بود. دعوای ما همیشه این بود که چرا ارز به ما داده نمی شود اما به جاهای دیگر داده میشود. تخریب واضح از یک کانال صددرصد دولتی شروع شده بود. همان روزها بود که من دیدم واقعا هیچ تاخیری جایز نیست. رییس سازمان غذا و دارو را خواستم و گفتم باید پاسخ بدهید که چرا ارز با اولویت بالاتر به دسته بیل، زین اسب و خوراک سگ داده می شود ولی به دارو داده نمی شود. بعد هم رییس بانک مرکزی تایید کرد که ارز به لوازم آرایشی اختصاص داده شده است. چرا سلامت که از همه چیز مهمتر است در اولویت نبود؟ بالاخره این ها فریادهای آخری بود که از ما در وزارت بهداشت درآمد. من انتقاد کردم که چرا ارز به ماشین پورشه و لوازم آرایش داده می شود اما به ما نه؟ رفتم لیست اختصاص ارز را از بانک مرکزی گرفتم و دیدم که یکی دو شرکت که در واقع یکی دو کمپانی لوازم آرایش است ده ها میلیارد ارز گرفته بود. در آن شرایط چندین ماشین پورشه وارد کرده بودند. البته حرف و حدیث پشت این مساله خیلی زیاد بود ولی چون من فقط وزیر بهداشت بودم و در حلقات مختلف سیاسی و اقتصادی نبودم و فقط اطلاعات وزارتخانه خودم را داشتم در جریان اینگونه کارها نبودم. من یادم می آید که خودم ظرف چند ماه 19 بار بانک مرکزی رفتم. معاون غذا و داروی من هر هفته سه مرتبه می رفت. مدیرکلش روزی سه بار می رفت. این گفت‌وگو در سالنامه اعتماد منتشر شده است و سایت انتخاب ان را بازنشر داده است.
 
روایت رحیم‌پور ازغدی از شرط عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا
 
حسن رحیم‌پور ازغدی از شرط عضویت ترکیه در اتحادیه اروپچنین پرده برداشت: آمریکایی‌ها پیغام می‌دهند  اگر می‌خواهید اقتصاد شما خوب شود نهادهای انقلابی را منحل کنید و از زمان امام نیز این را می‌گفتند، 80 درصد مردم شما در انتخابات باشند این دموکراسی را قبول نداریم و باید حقوق اقلیت‌های جنسی را نیز رعایت کنید!، اینها مسئله احکام قطعی اسلام را نیز مانع اقتصاد می‌دانند. مگر با ترکیه همین کار را نکردند و نگفتند باید اقرار کنید زنای محصنه جرم نیست؟    به ترکیه گفتند این را قبول کن تا تصمیم بگیریم جزو اتحادیه اروپا بشوی یا نه؟ فکر می‌کنند اگر حتی این همه عقب نشینی بکنیم آنها به ما کمک می‌کنند، خود آمریکا 50 میلیون آدم گرسنه دارد، چه کسی می‌تواند و می‌خواهد به شما کمک کند؟   خبرگزاری ایسنا این خبر را منتشر کرده است.
 
«کوروش کبیر» هنوز تامین اعتبار نشده
 
مسعود جعفری جوزانی، کارگردان ایرانی که قصد ساختن فیلیم با موضوع زندگی کورش کبیر را دارد از عدم تامین اعتبار ساخت این فیلم تا کنون خبر داده و می‌گوید: اگر امید نداشتم اینجا نبودم سرمایه جور نشده اما خودم موزیسین‌ها، عوامل فنی و حتی هنر‌پیشه‌هایی که به ما زنگ زدند و بدون دستمزد و افتخاری اعلام همکاری کردند همه اینها سرمایه است ما شروعی می‌خواهیم که این موتور روشن شود و به این موضوع بسیار امیدواریم. باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را منتشر کرده است.



:: موضوعات مرتبط: بسته ویژه خبری , ,
:: بازدید از این مطلب : 829
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : یک شنبه 15 فروردين 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');