آمارثبت نام خبرگان ومجلس
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 643
بازدید ماه : 2158
بازدید کل : 186695
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

دومین روز ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز شد که در روز اول 1311 داوطلب ثبت نام کردند.
  رئیس ستاد انتخابات کشور از ثبت نام 1609 نفر برای انتخابات مجلس و 235 نفر در انتخابات خبرگان تا ساعت 16 امروز خبر داد.

وی تصریح کرد: همچنین 4 نفر خانم برای انتخابات خبرگان و 83 خانم برای انتخابات مجلس نام نویسی کردند.

جزئیات اولین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورا و چهارمین روز خبرگان

بر اساس آخرین آمار  نیز 845 نفر  در روز نخست برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور ثبت نام کرده اند.

ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز شنبه مورخ 28/09/94 شروع شده و تا پایان روز جمعه مورخ 4/10/1394جمعاً به مدت 7 روز به ظول خواهد کشید.

لذا داوطلبان می‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک ذیل به ستاد انتخابات کشور، فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه، سفارتخانه‌ها یا کنسولگری‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام کنند.

به استناد ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخاب‌شوندگان هنگام ثبت‌نام باید دارای شرایط زیر باشند:

1- اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران .

2- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران .

3-ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه.

4-داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن.

5- نداشتن سوء‌شهرت در حوزه انتخابیه.

6- سلامت جسمی در حد برخورداری از نعمت بینایی، شنوایی و گویایی.

7- حداقل سن سی‌سال تمام و حداکثر هفتاد و پنج سال تمام.

تبصره 1- داوطلبان نمایندگی اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی از التزام عملی به اسلام ، مذکور در بند (1) مستثنی بوده و باید در دین خود ثابت‌العقیده باشند.

تبصره 3 ـ هر دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی معادل یک مقطع تحصیلی فقط برای شرکت در انتخابات محسوب می‌شود.

بر اساس قانون تفسیر ماده (28) که در تاریخ 12/5/1390 به تایید شورای محترم نگهبان رسیده، مدرک معادل تحصیلی در هر مقطع تحصیلی مدرکی است که واجد ارزش استخدامی باشد.

در ضمن به استناد تبصره 2 ماده 9 قانون یاد شده هیچ یک از داوطلبان نمایندگی نمی‌توانند در بیش از یک حوزه انتخابیه خود را نامزد نمایند. در غیر اینصورت نامزدی آنان کلاً باطل و از شرکت در انتخابات آن دوره مجلس محروم می‌شوند.

همچنین به استناد ماده 46 قانون مذکور هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس می‌توانند شخصاً و به صورت کتبی انصراف خود را به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه و یا وزارت کشور اعلام نمایند و عدول از انصراف نیز پذیرفته نمی‌شود.


لیست ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

نهایی شدن ثبت‌نام 85 نفر از داوطلبان برای مجلس شورای اسلامی در تهران


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ نهایی شدن ثبت‌نام 85 نفر از داوطلبان برای مجلس در تهرانچهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان و دومین روز از داوطلبان انتخابان مجلس شورای اسلامی از ساعات اولیه امروز حضور با مراجعه 7 نفر از داوطلبین مجلس شورای اسلامی که 2 نفر از آنان را زنان تشکیل می‌دهند آغاز شد.

به گفته علی‌اصغر ناصربخت رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران آمار کلی در سه روز گذشته برای انتخابات مجلس شورای اسلامی 85 نفر بوده است که از میان آنان 2 نفر از اقلیت‌های دینی بوده و 12 نفر را زنان تشکیل می‌دادند.

وی همچنین در تشریح آخرین آمار ثبت‌نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری نیز به نهایی شدن ثبت‌نام 29 نفر در تهران خبر داد و گفت: از میان این افراد یک نفر را زنان تشکیل داده و در میان این افراد 7 نفر چهره‌های شاخص بودند.

معاون احمدی نژاد هم کاندیدای مجلس شد


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ نهایی شدن ثبت‌نام 85 نفر از داوطلبان برای مجلس در تهرانهمزمان با دومین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی فاطمه واعظ جوادی معاون محمود احمدی نژاد در سازمان حفاظت از محیط زیست برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

وی با اشاره به اینکه مستقل در این انتخابات شرکت می کنم گفت: در بحث قوانین محیط زیستی می توان نظم بهتری را منظور کرد.

بروجردی از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ نهایی شدن ثبت‌نام 85 نفر از داوطلبان برای مجلس در تهرانعلاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.

وی در این بازدید در جریان روند ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار گرفت.

بروجردی در این بازدید گفت: با توجه به اینکه در جلسه شورای امنیت کشور بودم، تصمیم گرفتم از روند ثبت‌نام‌ها بازدید کنم.

غفاری ثبت‌نام نکرده، رفت


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ معاون احمدی نژاد کاندیدای مجلس شدهادی غفاری فعال سیاسی اصلاح‌طلب که با حضور در ستاد انتخابات کشور قصد کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را داشت، به‌دلیل نقص مدارک موفق به این امر نشد.

آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ معاون احمدی نژاد کاندیدای مجلس شددومین روز ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

برپایه این خبر علیرضا دهقان(مستقل) از حوزه انتخابیه اهواز، ولی اسماعیلی(اصولگرا) از حوزه انتخابیه مغان، حمیدرضا پشنگ از حوزه انتخابیه سیستان، یوناتن بت کلیا نماینده فعلی آشوریان از جمله داوطلبانی هستند که در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند؛ همچنین هادی غفاری نیز که برای ثبت نام به وزارت کشور آمده بود به دلیل ناقص بودن مدارکش ثبت نام نکرد.

ثبت‌نام همزمان یک داوطلب در انتخابات خبرگان و مجلس


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ معاون احمدی نژاد کاندیدای مجلس شدحجت الاسلام علی اکبر زمردین با حضور در ستاد انتخابات کشور به عنوان نخستین داوطلب همزمان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.

وی از حوزه انتخابیه فارس قصد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را دارد.

حیدرپور کاندیدای انتخابات مجلس شد


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ ثبت‌نام همزمان یک داوطلب در انتخابات خبرگان و مجلسعوض حیدرپور نماینده کنونی مردم شهررضا در مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور در دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

وی در این دوره از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده است.

جدول زمان بندی انتخابات دهمین دوره مجلس


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ ثبت‌نام همزمان یک داوطلب در انتخابات خبرگان و مجلسبر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذرماه آغاز شده و تا چهارم دی ماه ادامه دارد.

کلیات برنامه زمان‌بندی برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا روز اخذ رای (7 اسفند ماه 94)


مقیمی: ستاد ثبت‌نام انتخابات در ساختمان مجلس نداریم


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ غرضی داوطلب انتخابات خبرگان و مجلس شدمحمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا آماری از حضور چهره‌های مطرح برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان دارید؟ گفت: همه چهره‌ها برای ما مطرح هستند و سعی ما هم این نیست که بین کاندیداها فرقی قائل شویم و آمار مربوط به آنان را جدا کنیم.

وی افزود: تلاش برای برگزاری سالم و قانونی انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سوال که شب گذشته وزیر کشور در برنامه متن و حاشیه اعلام کرده بود که نمی‌توانم بگویم اعضای هیئت‌های اجرایی فراجناحی هستند. روند انتخاب این اعضا به چه شکل است؟ اظهار داشت: در انتخاب اعضای هیئت‌های اجرایی ما قانون را ملاک قرار داده‌ایم و همین‌گونه هم بوده است.

مقیمی در پاسخ به سوال دیگری درباره اظهارات برخی مبنی بر اینکه ستادی برای ثبت‌نام نمایندگان فعلی مجلس در خانه ملت ایجاد شود؟ گفت: خیر، چنین چیزی نخواهد بود و همه افراد حتی نمایندگان فعلی باید برای ثبت‌نام به وزارت کشور یا حوزه‌های انتخابیه مراجعه کنند.

تصمیم فراکسیون رهروان ولایت مجلس برای حضور مستقل در انتخابات آینده


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ غرضی داوطلب انتخابات خبرگان و مجلس شدمنصور حقیقت‌پور عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا لاریجانی در جلسات ائتلاف اصولگرایان حضور یافته است یا خیر، گفت: لاریجانی در جلسات این ائتلاف حضور نیافته است و به نظرم نیز حضور نخواهد یافت.

وی با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت مجلس، افزود: در جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت مجلس درباره حضور نمایندگان در دوره بعدی مجلس بحث‌هایی مطرح شد و برخی از نمایندگان درباره ائتلاف جبهه متحد اصولگرایان موضوعاتی را مطرح کردند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تأکید براینکه هیچ دعوتی از اعضای فراکسیون رهروان ولایت به عنوان فراکسیون اکثریت مجلس برای مشارکت در ائتلاف اصولگرایان نشده است، اظهار داشت: در جلسه صبح امروز این فراکسیون اکثریت اعضا با رأی قاطع براین موضوع حکم دادند که ما می‌خواهیم مستقل عمل کنیم و فراکسیون رهروان ولایت مجلس در انتخابات آینده به صورت فراکسیونی مستقل و به عنوان یکی از جریانات اصولگرایی وارد عرضه می‌شود.

ثبت نام گوینده اخبار ورزشی در انتخابات مجلس


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ غرضی داوطلب انتخابات خبرگان و مجلس شدعلیرضا دهقان گوینده اخبار ورزشی که در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه اندیمشک نماینده بود با حضور در وزارت کشور در دوره دهم مجلس شورای اسلامی نیز ثبت نام کرد.

این داوطلب گفت که از حوزه اهواز وارد انتخابات می شود.

مجری صدا و سیما در حوزه انتخابیه تهران کاندیدا شد


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ غرضی داوطلب انتخابات خبرگان و مجلس شدامیرحسین صدوق مجری اخبار صدا و سیما با حضور در فرمانداری تهران، از حوزه انتخابیه تهران برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد. 

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 1 فروردین ماه 94 مجری اخبار شبکه‌های 5، جام جم و 3 بودم و از این تاریخ به بعد به دبیری آموزش و پرورش شغل سابقم برگشتم.

وی تعهد کاری، دلسوزی، اشتیاق به کار، علاقمندی به پیشرفت ایران، اعتقاد و التزام به اسلام و ولایت فقیه را از وظایف نمایندگان ملت در مجلس دهم عنوان کرد.

صدوق همچنین خاطرنشان کرد: نمایندگی مجلس فرصتی برای کمک به کشور و خدمت است و همه ما باید به مرّ قانون عمل کنیم.


اطاعت، حضرتی و رنجبر داوطلب دهمین انتخابات مجلس شدند


آخرین آمار ثبت نام در انتخابات مجلس و خبرگان/ غرضی داوطلب انتخابات هر دو مجلس شدالیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد، جواد اطاعت از اعضای حزب اعتماد ملی، حسن رنجبر عضو حزب اراده ملت و محمدعلی وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار به طور همزمان داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند.

نامبردگان در هنگام حضور در ستاد انتخابات کشور در گفت وگوهای جداگانه با خبرنگار فارس اعلام کردند که از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات حاضر می شوند.




**چه کسانی تاکنون برای نامزدی مجلس نام نویسی کرده‌اند +جدول



چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان

چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش در سراسر کشور آغاز شد.

بر اساس آخرین آمار تا پایان روز سوم ثبت نام ها نیز  147 نفر در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کرده اند.

بر پایه این خبر داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شخصا یا به وسیله نماینده خود که کتبا معرفی شده باشد می‌توانند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 94.10.2 به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه و با ارائه اصل شناسنامه عکس دار 4 نسخه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و 12 قطعه عکس 6 در 4 ضمن تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

در روز گذشته که دمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری بود بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات کشور حدود 86 نفر ثبت‌نام به عمل آوردند که از این تعداد ثبتان 67 نفر تکیل و نهایی شده است.

گفتنی است از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری آزمون اجتهاد گرفته خواهد شد که شورای نگهبان مسئولین احراز اجتهاد آنها را بر عهده دارد.

لیست ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس خبرگان به شرح زیر است:

آیت‌الله یزدی کاندیدای مجلس خبرگان شد


آخرین آمار ثبت نام در انتخابات مجلس و خبرگان/ غرضی داوطلب انتخابات خبرگان و مجلس شدنمایندۀ آیت‌الله محمد یزدی دقایقی پیش با حضور در فرمانداری قم برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان در قم ثبت نام کرد.

رئیس مجلس خبرگان داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان پنجم از استان تهران است که ثبت‌نام خود را در قم انجام داد.

آیت‌الله یزدی عضو شورای نگهبان، نماینده استان تهران در مجلس خبرگان رهبری، دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه است که در کارنامه خود ریاست قوه قضائیه، نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره‌های اول و دوم و عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی  را دارد.



آیت‌الله جنتی کاندیدای انتخابات خبرگان شد


آخرین آمار ثبت نام در انتخابات مجلس و خبرگان/ غرضی داوطلب انتخابات خبرگان و مجلس شدمحمدرضا میرشمسی عصر امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور به‌نمایندگی از آیت‌الله احمد جنتی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد.

آیت‌الله جنتی از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده است.


آیت‌الله مقتدایی در قم کاندید انتخابات خبرگان شد


آخرین آمار ثبت نام در انتخابات مجلس و خبرگان/ غرضی داوطلب انتخابات خبرگان و مجلس شدنماینده آیت الله مرتضی مقتدایی دقایقی پیش با حضور در فرمانداری قم وی را برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.

وی مدیر شورای عالی حوزه علمیه قم، استاد درس خارج حوزه علمیه، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است و پیش از این ریاست دیوانعالی کشور و دادستانی کل کشور را عهده دار بوده است.

آیت الله مقتدایی داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از استان اصفهان است که ثبت‌نام خود را در قم انجام داد.



غرضی داوطلب انتخابات خبرگان و مجلس شد


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ غرضی داوطلب انتخابات خبرگان و مجلس شدسید محمد غرضی از حوزه انتخابیه تهران داوطلب انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی شد.

آیت الله دری نجف آبادی برای انتخابات خبرگان نام نویسی کرد


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ غرضی داوطلب انتخابات خبرگان و مجلس شدآیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عضو فعلی مجلس خبرگان با حضور نماینده اش در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان مرکزی نام نویسی کرد.

 


 
ثبت نام دو گوینده اخبار صدا و سیما در انتخابات مجلس/ غرضی داوطلب انتخابات خبرگان و مجلس شدآیت الله محمدباقر باقری کنی با حضور نماینده اش در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس خبرگان نام نویسی کرد.

وی از حوزه انتخابیه تهران داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان شده است.




حضور داوطلبان مجلس خبرگان در ستاد انتخابات کشور +اسامی


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ نهایی شدن ثبت‌نام 85 نفر از داوطلبان برای مجلس در تهرانچهارمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز در محل وزارت کشور آغاز شد.

برپایه این خبر تاکنون حجت الاسلام محمد رحمتی از حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محسن محمودی از حوزه انتخابیه تهران، حسین رحیمیان موحد از حوزه انتخابیه تهران و حجت الاسلام سیدعلی طاهری خرم آبادی از حوزه انتخابیه لرستان در ستاد انتخابت کشور حضور یافتند.

 

 

فلاحت‌منش در انتخابات مجلس خبرگان ثبت‌نام کرد


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ نهایی شدن ثبت‌نام 85 نفر از داوطلبان برای مجلس در تهرانحجت‌الاسلام علیرضا فلاحت‌منش صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد.

وی از حوزه انتخابیه گیلان قصد ورود به مجلس خبرگان رهبری را دارد.

 

آیت الله ری شهری برای انتخابات خبرگان نام نویسی کرد


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ معاون احمدی نژاد کاندیدای مجلس شدآیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور نماینده اش برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کرد.

 

آیت‌الله عالمی در انتخابات خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ معاون احمدی نژاد کاندیدای مجلس شدآیت‌الله حسن عالمی عضو کنونی مجلس خبرگان رهبری با حضور در ستاد انتخابات کشور برای پنجمین دوره انتخابات خبرگان ثبت‌نام کرد.

جدول زمان‌بندی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان

آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ ثبت‌نام همزمان یک داوطلب در انتخابات خبرگان و مجلسبر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 26 آذرماه آغاز شده که با گذشت 3 روز از این زمان حدود 147 نفر نسبت به ثبت نام خود اقدام کردند.

بر همین اساس ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا دوم دی ماه ادامه دارد.

نامزدهای حضور در انتخابات خبرگان در فارس به ۵ نفر رسید


آخرین آمار ثبت نام کنندگان مجلس و خبرگان/ ثبت‌نام همزمان یک داوطلب در انتخابات خبرگان و مجلسظهر یکشنبه در چهارمین روز از زمان نام نویسی حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری حجت الاسلام رضا حسینی امام جمعه گراش و حجت الاسلام رسول حسینی استاد حوزه و دانشگاه نیز با حضور در ستاد انتخابات کاندیدا شدن خود را ثبت کردند.

تاکنون پنج نفر از استان فارس در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کردند.

ثبت نام آیت الله طباطبائی نژاد برای انتخابات خبرگان


آخرین آمار ثبت نام در انتخابات مجلس و خبرگان/ غرضی داوطلب انتخابات خبرگان و مجلس شدنماینده آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان و امام جمعه شهر اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور در فرمانداری اصفهان، برای ثبت نام ایشان به منظور حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اقدام کرد.

امام جمعه موقت ورامین نامزد انتخابات خبرگان شد


آخرین آمار ثبت نام در انتخابات مجلس و خبرگان/ غرضی داوطلب انتخابات خبرگان و مجلس شدحجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر یکشنبه با حضور در ستاد انتخابات کشور برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام آمادگی کرد.

حجت الاسلام محمودی فرزند آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه ورامین، هم اکنون امام جمعه موقت ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران است که برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده است.

مردم استان تهران در انتخابات اسفندماه امسال، ۱۶ نفر را برای ورود به مجلس خبرگان رهبری انتخاب خواهند کرد و پیش بینی می شود، حضور مردم در انتخابات این دوره مجلس خبرگان رهبری پرشورتر از سال های گذشته باشد.




:: موضوعات مرتبط: تحلیل روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 752
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : دو شنبه 30 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');