شخصیتهای معروف ثبت نام شده ها
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 2365
بازدید کل : 189626
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

همزمان با سومین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی، نام‌نویسی از داوطلبان مجلس خبرگان نیز آغاز شد که با ثبت نام رئیس‌جمهور ادامه یافت و محمد نهاوندیان، حسام‌الدین آشنا و حسین فریدون، روحانی را همراهی می‌کردند.

 ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها آغاز شد.


ثبت نام ۹ داوطلب خبرگان و ۸۵ داوطلب مجلس از صبح امروز

علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با اعلام آخرین آمار تعداد ثبت نام کنندگان اظهار کرد: تعداد متقاضیان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در مجموع در سراسر کشور به ۲ هزار و ۱۵ نفر رسید.

وی افزود: از روز اول ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ۱۷۶۶ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۸۵ نفر متعلق به امروز است.

پورعلی مطلق ادامه داد: تعداد ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز به ۲۴۹ نفر رسید که ۹ نفر از آنها از صبح امروز تاکنون ثبت نام کرده‌اند.

جزئیات اولین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و چهارمین روز خبرگان

جزئیات دومین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و پنجمین روز خبرگان

 

سومین روز از ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز شنبه مورخ 28/09/94 شروع شده و تا پایان روز جمعه مورخ 4/10/1394جمعاً به مدت 7 روز به ظول خواهد کشید.

لذا داوطلبان می‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک ذیل به ستاد انتخابات کشور، فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه، سفارتخانه‌ها یا کنسولگری‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت‌نام کنند.

به استناد ماده 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخاب‌شوندگان هنگام ثبت‌نام باید دارای شرایط زیر باشند:

1- اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران .

2- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران .

3-ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه.

4-داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن.

5- نداشتن سوء‌شهرت در حوزه انتخابیه.

6- سلامت جسمی در حد برخورداری از نعمت بینایی، شنوایی و گویایی.

7- حداقل سن سی‌سال تمام و حداکثر هفتاد و پنج سال تمام.

تبصره 1- داوطلبان نمایندگی اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی از التزام عملی به اسلام ، مذکور در بند (1) مستثنی بوده و باید در دین خود ثابت‌العقیده باشند.

تبصره 3 ـ هر دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی معادل یک مقطع تحصیلی فقط برای شرکت در انتخابات محسوب می‌شود.

بر اساس قانون تفسیر ماده (28) که در تاریخ 12/5/1390 به تایید شورای محترم نگهبان رسیده، مدرک معادل تحصیلی در هر مقطع تحصیلی مدرکی است که واجد ارزش استخدامی باشد.

در ضمن به استناد تبصره 2 ماده 9 قانون یاد شده هیچ یک از داوطلبان نمایندگی نمی‌توانند در بیش از یک حوزه انتخابیه خود را نامزد نمایند. در غیر اینصورت نامزدی آنان کلاً باطل و از شرکت در انتخابات آن دوره مجلس محروم می‌شوند.

همچنین به استناد ماده 46 قانون مذکور هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس می‌توانند شخصاً و به صورت کتبی انصراف خود را به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه و یا وزارت کشور اعلام نمایند و عدول از انصراف نیز پذیرفته نمی‌شود.

 

بیشتر داوطلبان انتخابات مجلس بین ۳۶ تا ۵۰ ساله هستند

معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران با اشاره به بازه سنی داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور تفکیک شده، گفت: بیشترین داوطلبان انتخابات مجلس بین ۳۵ تا ۵۰ سال دارند.

 شهربانو امانی در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد

شخصیت‌های معروفی که امروز برای انتخابات مجلس و خبرگان ثبت نام کردند؟/ آخرین آمار داوطلبان +تصاویرشهربانو امانی نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

 

ثبت «شماره ملی» در سامانه، ملاک رای در انتخابات الکترونیکی شد

نمایندگان مجلس برای تامین نظر شورای نگهبان مصوب کردند که ملاک رای در انتخابات الکترونیکی ثبت شماره ملی در سامانه انتخاباتی است.

حجت‌الاسلام طاهری در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد

نماینده فعلی مردم گرگان با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.


«فریدون عباسی» در انتخابات مجلس نام نویسی کرد

 پنجمین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس خبرگان و سومین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس/ رئیس جمهور کاندیدای خبرگان شدصبح دوشنبه «فریدون عباسی» رئیس سابق سازمان انرژی هسته ای کشور برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز نام نویسی کرد.

 

 

 داشتن کارت ملی برای رأی دادن ضروری نیست

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح مصوبه قبلی خود برای اصلاح قانون انتخابات مجلس، اعلام کردند که همراه داشتن کارت ملی برای رأی دادن در انتخابات ضروری نیست و شماره ملی به همراه شناسنامه کفایت می‌کند.


چه مناطقی از لحاظ امنیتی قرمز است؟


پنجمین روز نام‌نویسی داوطلبان خبرگان و سومین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس/ رئیس جمهور کاندیدای خبرگان شد +تصاویرمعاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: براساس انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی، سه منطقه را شناسایی کرده ایم که مناطقی که تکرار درگیری و تنش داشت به عنوان منطقه قرمز شناخته شد.

حسین ذوالفقاری ادامه داد: همچنین مناطقی که به صورت موردی تنش و ناامنی در آن وجود داشت به عنوان مناطق زرد و مناطقی که هیچگونه تنش و درگیری در آن وجود نداشت به عنوان مناطق سفید شناسایی شد.


هزینه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای برگزاری انتخابات

رئیس ستاد انتخابات کشور از برآورد هزینه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای برگزاری انتخابات خبر داد.

 شمار رقبای انتخاباتی استان سمنان به ۱۹نفر رسید

با ثبت نام ۱۵ نفر در رقابت های انتخابات مجلس شورای اسلامی و چهار نفر در انتخابات خبرگان رهبری شمار مسافران قطار انتخابات استان سمنان به ۱۹ نفر رسید.

 

برای مشاهده اسامی داوطلبان انتخابات مجلس به تفکیک استان‌ها اینجا کلیک کنید



چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان


داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شخصا یا به وسیله نماینده خود که کتبا معرفی شده باشد می‌توانند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 94.10.2 به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه و با ارائه اصل شناسنامه عکس دار 4 نسخه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و 12 قطعه عکس 6 در 4 ضمن تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

گفتنی است از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری آزمون اجتهاد گرفته خواهد شد که شورای نگهبان مسئولین احراز اجتهاد آنها را بر عهده دارد.

 آیت‌الله مصباح یزدی کاندیدای خبرگان شد

شخصیت‌های معروفی که امروز برای انتخابات مجلس و خبرگان ثبت نام کردند؟/ آخرین آمار داوطلبان +تصاویرحجت الاسلام ابوالحسن حقانی عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ع) پیش از ظهر امروز به نیابت از آیت الله محمد تقی مصباح یزدی در فرمانداری قم حاضر و کاندیدای مجلس خبرگان شد.


ثبت نام آيت الله شاهرخی در انتخابات خبرگان

صبح امروز سید حسین شاهرخی فرزند آیت اله سید محمد نقی شاهرخی خرم آباد به نیابت از پدرش در فرمانداری قم حضور یافت و امور مربوط به ثبت نام وی را برای نامزدی در حوزه انتخابیه استان لرستان انجام داد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کاندیدای خبرگان شد

پنجمین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس خبرگان و سومین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس/ رئیس جمهور کاندیدای خبرگان شدحجت‌الاسلام محسن قمی معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد.


ثبت نام حجج اسلام مصطفوی و رحمتی

حجت‌الاسلام سیدجعفر مصطفوی از حوزه انتخابیه البرز و حجت‌الاسلام محمد رحمتی از حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای شرکت در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند.

روحانی: در سایه ولایت فقیه از همه مشکلات عبور می‌کنیم

 حجت‌الاسلام حسن روحانی ضمن بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران گفت: امروز برای حضور در سی و سومین انتخابات کشور آماده می‌شویم هم انتخابات مجلس شورای اسلامی که بسیار مهم است زیرا مجلس مرکز قانونگذاری کشور است و در آن نمایندگان مردم به دستگاه‌های اجرایی کشور نظارت می‌کنند.

رئیس جمهور یادآور شد: با آراء نمایندگان مردم است که وزرای محترم مجوز فعالیت، کار و مسئولیت را آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انتخابات دیگر، انتخابات مجلس خبرگان رهبری است که مهمترین ستون این نظام رهبری معظم نظام است و امروز اگر در کشور ما اتحاد، انسجام و هماهنگی و می‌توانیم از مشکلات مهم به راحتی عبور کنیم در سایه ولایت فقیه و شخص ولی‌فقیه مدظله‌العالی است.

روحانی هم کاندیدا شد

 حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.

محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور، حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس جمهور روحانی را همراهی می کردند.




:: موضوعات مرتبط: تحلیل روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 718
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : دو شنبه 30 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');