رئس جدیدسازمان فاسدفیفاکیست ؟
آدرس وبلاگ تحلیلی-تحقیقی اسjاد علی اکبر داراب کلائی vareson-asia98-ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 124
بازدید هفته : 808
بازدید ماه : 3070
بازدید کل : 190331
تعداد مطالب : 1056
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


بسم الله الرّحمن الرّحیم     اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً.     اللهم صلّ علی محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم     جهت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات    التماس دعا    دریافت کد از: ابزار وب ارایه دهنده انواع ابزار وبمستر و...

اعصاب پیرمرد خسته اما شریک هزاران جرم مرتکب شده در فیفا هم حسابی خرد است، بلاتر می گوید: حدود 3 سال است که هدف اول آماج حملات شده ام، مخصوصا پس از جام جهانی برزیل. دلیلش هم این است که یوفا نمی‌خواست من رئیس فیفا باشم. با برنامه ریزی شروع به تخریب من کردند در حالی که دیگر کنفدراسیون‌ها حامی من بودند.

رئیس جدید سازمان فاسد فیفا کیست؟شاید نزدیک به 8 ماه می شود که اخبار مربوط به فساد در فیفا، بازداشت مقامات فوتبال دنیا، رشوه و پولشویی، تقلب و قاچاق و دروغ و تبانی در فوتبال منتشر می شود و هواداران این ورزش بزرگ و جهانی را بیش از پیش ناامید و مایوس می کند.

پس از فراز و نشیبهای فراوان بالاخره 7 نفر تایید صلاحیت شدند و البته ناخید ترینیدادی خط خورد.

در واقع، نامزدی دیوید ناخید بازیکن و ستاره پیشین فوتبال ترینیداد و توباگو از سوی هیات بازرسان فیفا تایید نشد و در نهایت 7 نفر از شرکت کنندگان در انتخابات فیفا برای مبارزه در این عرصه تایید شدند.

ناخید 51 ساله به خبرنگاران اطمینان داده بود که نامش در فهرست نهایی خواهد بود اما شاهد حذف نام وی از فهرست نهایی بودیم. علی بن حسین، موسا بیلیتی، شامپاین، پلاتینی (در صورت رفع تعلیق و ثبت نام پیش از موعد)، اینفانتینو، شیخ سلمان و توکیو سیکسوال نام هفت نامزد نهایی برای شرکت در انتخابات فیفا است که از سوی فدراسیون جهانی فوتبال مورد تایید قرار گرفته است و البته شایعه حضور بلاتر در این انتخابات هنوز هم بر سر زبانها است و اگر تعلیق 90 روزه او پیش از پایان مهلت تبلیغات لغو گرد، شاید برای شرکت در این مبارزه بزرگ وسوسه شود.

رئیس جدید سازمان فاسد فیفا کیست؟

وقتی نزدیک به دو سال پیش از همین طریق از فساد در فوتبال نوشته می شد و مافیایی که در حال خیانت به احساسات میلیونها جوان عاشق فوتبال است، بسیاری بر این باور بودند که تمامی این برداشتهای نگارشی مملو از توهم است و این اخبار صحت ندارند، در واقع وقتی از یک مافیا پرده برداری می شود شرایط خاصی بر فضای آنخبر حاکم می شود که همتایش در فضای خبری مربوط به افشای پشت پرده یک تئاتر نیست، موضوع، موضوع یک مافیا است و مشخص است که اثبات یک ادعا از سوی خبرنگاری که روزها و شبها درباره یک موضوع خاص با دغدغه ای مردمی وقت گذاشته، بسیار سخت و تقریبا نزدیک به غیر ممکن است. اما امروز دیگر نیازی به اثبات ادعا با سند و مدرک در این خصوص نیست، مالکان فوتبال دنیا به کثیفی دستان خود اعتراف کرده اند، از رشوه در میزبانی آلمان 2006 و فساد مالی و اخلاقی در جریان میزبانی 2002 کره جنوبی و ژاپن گرفته تا حق السکوت آفریقای جنوبی 2010 و پاداش همکاری فاسد برزیل در میزبانی سال 2014 .

رئیس جدید سازمان فاسد فیفا کیست؟

در میان 7 نامزد تایید شده البته نام پلاتینی هنوز هم کمرنگ به چشم می خورد، کمیته انتخابات فدراسیون بین‌المللی فوتبال اعلام کرد که کاندیداتوری پلاتینی تا اطلاع ثانوی در تعلیق است. میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا که پیش از این برای ریاست فیفا نامزد شده بود به دلیل تعلیق 90 روزه‌اش، نمی تواند به صورت قطعی نامزد این انتخابات باشد. در واقع کمیته انتخابات فیفا اعلام کرده تا زمانی که مدت تعلیق پلاتینی تمام نشود کاندیداتوری او بررسی نخواهد شد.

رئیس جدید سازمان فاسد فیفا کیست؟

ماجرای میزبانی روسیه و قطر هم زیر سوال رفته و به این راحتی از سنگینی این علامت سوال جان سالم به در نخواهد برد، سپ بلاتر رئیس مستفعی فیفا در مصاحبه‌اش با یکی از خبرگزاری‌های روسیه اظهار داشته که برگزاری جام‌جهانی 2018 در این کشور اجتناب‌ناپذیر است. دستور برگزاری جام‌جهانی در روسیه قطعی شده و به هیچ وجه مکان جام‌جهانی تغییر نمی‌کند. این درحالی است که نیروهای امنیتی سوئیس اعلام کرده بودند تحقیقات خود را درباره میزبانی 2018 و 2022 در روسیه و قطر آغاز کردند تا مشخص شود در این میزبانی‌ها فساد مالی در کار نباشد و البته این فساد در کار بوده و تا این لحظه 14 نفر از مقامات فوتبال روسیه و قطر به شرط اعلام نشدن نامشان به صورت رسمی به دست داشتن در این فساد مالی اعتراف کرده اند.

رئیس جدید سازمان فاسد فیفا کیست؟

اظهارات اخیر پلاتینی درباره انتخابات فیفا هم قابل تامل است، هر چند خود هم در این میان یک مرد پاک و دوست داشتنی و دلسوز فوتبال نبوده و باید پاسخگوی بی نظمی های نجومی در فوتبال اروپا باشد. او به خبرنگاران گفته است: خیلی‌ها دوست دارند که مرا از کاندیدا شدن در انتخابات آینده ریاست فیفا کنار بزنند زیرا می‌دانند که در صورت آمدن من به میدان رقابت، دیگر شانسی برای بقیه نیست. می‌دانم که آنها دوست ندارند یک بازیکن پیشسکسوت فوتبال، ریاست فیفا را به دست بگیرد زیرا نمی‌خواهند که فوتبال در میان بازیکنان فوتبال برگردد بلکه می‌خواهند همیشه در قبضه خودشان باشد.

اعصاب پیرمرد خسته اما شریک هزاران جرم مرتکب شده در فیفا هم حسابی خرد است، بلاتر می گوید: حدود 3 سال است که هدف اول آماج حملات شده ام، مخصوصا پس از جام جهانی برزیل. دلیلش هم این است که یوفا نمی‌خواست من رئیس فیفا باشم. با برنامه ریزی شروع به تخریب من کردند در حالی که دیگر کنفدراسیون‌ها حامی من بودند. فقط یوفا سعی کرد که من را تخریب کند. آنها موفق نشدند و حتی با سونامی که ایجاد کردند، من دوباره رئیس فیفا شدم. و چه چیزی در پشت صحنه حملات علیه فیفا بود؟ سیاست، اتحادیه اروپا. اینجا صحنه دخالت سیاست در ورزش است. ولی نمی‌توان فیفا را تخریب کرد. فیفا بانک سوئیس نیست.

رئیس جدید سازمان فاسد فیفا کیست؟

البته که فیفا بانک سوئیس نیست و فراتر از بانک سوئیس است، جایی که پولشویی های نجومی جهان به دور از چشم همین بانک به ظاهر بی طرف، در آن شکل می گیرد و ردی از آن هم باقی نمی ماند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 886
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : موعظه
ت : دو شنبه 11 آبان 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');